Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Från Dolphin showen.
Man kan få simma med delfiner, var inte så farligt dyrt, 6 år och upp.
Dubbelpristagningen var borttagen iaf för tillfället.
Nu hem och slappa med en bok tror jag.
Kanske korvstroganoff idag som avslutning på helgen
Pushat sonen lite nu inför testveckan han haft veckan som vart, mindre spel mer plugg, förra terminen fick han ju bara 2r i historia och geografi, och runt 50% rätt på proven.
Nu kom provsvaren på skolsidan för denna testperiod, 75% i geografi och 90% i historia ett klart lyft och en glad pappa, han var glad och sken upp...
Ska ut i garaget strax & fortsätta med skotern. Började lite igår efm men insåg att snart att jag behöver lyfta maskinen högre i bakändan.
Blir till att fästa nåt uppe i taket så jag kan spela/hänga upp den.
Ska du inte ner till Pite å koll på Race of Champions? Kollade på SVT live igår, jäkligt häftigt med alla racegubbar som var där, bla Stig med Ur Quatron! Även Ingemar Stenmark syntes till! Lobe så klart och Vettel samt Mika Häkkinen osv!
Ska du inte ner till Pite å koll på Race of Champions? Kollade på SVT live igår, jäkligt häftigt med alla racegubbar som var där, bla Stig med Ur Quatron! Även Ingemar Stenmark syntes till! Lobe så klart och Vettel samt Mika Häkkinen osv!
Nä lite för långt att åka ner dit tycker jag. Blir ca 40 mil enkel väg,sen är jag ju inte så intresserad av just motorsporter. Men kanske kommer detta bli en återkommande tävling om det går bra och publiken gillar det.
Nä lite för långt att åka ner dit tycker jag. Blir ca 40 mil enkel väg,sen är jag ju inte så intresserad av just motorsporter. Men kanske kommer detta bli en återkommande tävling om det går bra och publiken gillar det.
Jag tycker också det är lite långt till Piteå, 82 mil enkel resa
Hade nog inte besökt ROC även om det låg närmare trots att jag är väldigt motorsport intresserad. Funkar bra att se på TV
Jag tycker också det är lite långt till Piteå, 82 mil enkel resa
Hade nog inte besökt ROC även om det låg närmare trots att jag är väldigt motorsport intresserad. Funkar bra att se på TV
Skönt att sitta i soffan och följa spektaklet i Piteå,här är det varm och skönt. Det ser ut att vara blåsigt och även snö,så mycket dålig mysfaktor enligt mig
Ja, o jag tänkte koka igång gulaschsoppan från Go kväll i förra veckan men högrevsfärsen var slut så får köpa i morgon istället. Blir rester igen, hahaha
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.