Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jag är en person som inte kan ha flak eller barskåp hemma.
Svårt att sluta, nu slår kl midnatt här och alkoholförsäljning är stopp.
Så jag har min öl mer kan jag inte få.
Jag är inte helt dum, jag vet mitt problem och ser till att aldrig ha alkohol hemma ståendes, och att köpt det lilla innan, funkar rätt bra oftast för efter den ölen finns det inget mer..
Men ibland går det åt fanders.
För mig tar det väl ett halvår att smutta slut på denna

Trodde ja skulle bli rånad av somaliern utanför scandinavium. Fan vad han stirrade och jag stirrade tillbaka. Ja skulle nog lagt in mina "mad dog " ögon... anmälde i receptionen om de kunde be polisen kolla upp om killarna va beväpnade... Gothia Towers idag

20220212_204707.jpg

För mig tar det väl ett halvår att smutta slut på denna

Trodde ja skulle bli rånad av somaliern utanför scandinavium. Fan vad han stirrade och jag stirrade tillbaka. Ja skulle nog lagt in mina "mad dog " ögon... anmälde i receptionen om de kunde be polisen kolla upp om killarna va beväpnade... Gothia Towers idag

20220212_204707.jpg
Gotia towers fint, bott där par gånger, rekomenderar en natt på upper house ghotia tower, det kostar men både du och frugan kommer njuta..
Gbg är inte som förr, för mycke pack, ta hand om dig och nog lugnt.

Själv har man försökt att "laka" ur vägsaltet ur våra fordon:rolleyes:. Kanske kommer det en profetia där salt djävulen o dess anhängare får stå till svars....till slut så detta vansinne styrs rätt i spår!

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K