Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ska försöka rädda en gammal hemma gjord timmer kälke jag fått av en 85 årig gubbe.
Den främre delen är helt utom räddning,knäckt & rutten så jag ska flytta draget från den till bakre delen,tror nog jag kan köra lite mindre torrfuror i min koja på den.
Vad är det jag skall utveckla, tycker Koh Chang är trist, vart där några gånger, lång väg för ingenting, inga solstolar på stränderna, äcklig sand, inga jetski, inga båtar inget hålligång, skittrist.
Har inget.
Jag gillar Koh Samet, helst White Sand beach.
Sen skiljer det väl sig , du kanske gillar tristessen på Koh Chang, jag gör det inte och kommer aldrig åka dit igen...
Så man måste åka iväg så långt några gånger för att konstatera att man har hamnat på en tråkig ö?
För mig räckte det med att besöka Koh Samet en gång..sen har det inte blivit flera gånger
Eller du var bara tvungen att komma iväg hemifrån för att veta hur bra du har det hemma?
Har du klarat dig undan det skall du vara glad. Jag har själv klarat mig hyfsat, inte haft Isaankärring på 6-7år, men då var det alltid något. Någon sade, någon gjorde, någon skulle... oftast var det bara ljug å skvaller alltsammans. Tristess, avundsjuka, inte vet jag...
Det är inte specifikt med kvinnorna från Isaan det är samma skitsnack och testande av dem från hela landet, särskilt när det kommer nyanlända tjejer från Thailand till Sverige, då ska det testas och utfrågas. Svenskar i Thailand är inte ett dugg bättre, jag är rätt så välinformerad och har hört hur mycket skit svenskar pratar illa om andra svenskar på svenskställen när jag höll till mycket i Pattaya, är jag i Udon Thani är det inte alls skitsnack
Så man måste åka iväg så långt några gånger för att konstatera att man har hamnat på en tråkig ö?
För mig räckte det med att besöka Koh Samet en gång..sen har det inte blivit flera gånger
Eller du var bara tvungen att komma iväg hemifrån för att veta hur bra du har det hemma?
Ja man får åka par gånger, för kanske blev fel första för så många som skrivit så positivt.
Men nu blir det inte igen för Koh Samet är 100 gnngr bättre och dit går det snabbt att köra.
Har även åkt till krabi par gngr för att försäkra mig om att det var så trist som vi upplevde det första gng, det var det så dit åker vi inte igen.
Ja, lite mer ljud än en split AC, men inte så bullriga med dagens inverter.
Jag lägger en gummimatta under för att få bort stomljud.
Lätt att lyfta ut för rengöring är en bonus.
Ja, lite mer ljud än en split AC, men inte så bullriga med dagens inverter.
Jag lägger en gummimatta under för att få bort stomljud.
Lätt att lyfta ut för rengöring är en bonus.
Faktiskt är dom lätt att underhålla om viljan finns.
Kostar väldigt lite att lämna in för översyn och då byter dom lager till fläktar mm.
Rengöring, nya lager och en ny sensor gick på 200kr.
En split AC är bättre men här finns ingen som säljer, installerar och servar.
Närmast är 56km bort och det blir för dyrt för service en till två gånger per år.
Dessa lyfter man ner, åker till tätorten 2,5 km bort för service eller gör det själv.
Enkelt att ta bort höljet.
Tryckluft och vatten kommer man långt med.
Nya är inte heller dyra, 3000kr för en bra modell.
Är i condon skall strax ner och bada med ungarna, skölja av huvudvärken för morgondagens skolkostnad, puuu skit tillfäle att betala på, vill inte sälja krypto nu när ryssen håller på men men..
Skulle sålt i Fredags, chansade och hade hoppats på upp över helgen när putin inte invaderat..
Faktiskt är dom lätt att underhålla om viljan finns.
Kostar väldigt lite att lämna in för översyn och då byter dom lager till fläktar mm.
Rengöring, nya lager och en ny sensor gick på 200kr.
En split AC är bättre men här finns ingen som säljer, installerar och servar.
Närmast är 56km bort och det blir för dyrt för service en till två gånger per år.
Dessa lyfter man ner, åker till tätorten 2,5 km bort för service eller gör det själv.
Enkelt att ta bort höljet.
Tryckluft och vatten kommer man långt med.
Nya är inte heller dyra, 3000kr för en bra modell.
Ja jag fixar mina själv både ute och innedel. Rengöra filtren ofta är viktigt annars kryper dammet lättare in i elementet. Dessutom drar ACn mindre ström om dom är rena.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.