Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja jag får hoppas på det, den fartygstypen jag vill jobba på med så får jag det blir jag glad.
Verkar som flera fartyg skall nybemannas nu under våren så finns hopp.
Nu har jag lite mer. Först åka till han som lackade bilen som skrev ett intyg att han lackat i en annan färg, sedan till amphur om ett intyg på att frugan ändrat sitt efternamn för det var inte samma på ID-kortet och boken, efter det till bilregistret där de skrev in den nya färgen i boken, kostnad 300 Baht.
Funderar på, om det ger någon vinst att avställa bilen nu ?
Vanligen avställer jag, när jag resar till Thailand en längre tid, men denna gång har jag glömt det.
Jag stannar i Thailand tills slutet av April, men avställningen kan inte bli en hel kalendermånad, så kanske inte någon vinst alls ?
Ja jag får hoppas på det, den fartygstypen jag vill jobba på med så får jag det blir jag glad.
Verkar som flera fartyg skall nybemannas nu under våren så finns hopp.
Jag har vart och varit aktiv i ssu och gått på flertalet ssu kurser i min ungdom, dock har jag röstat blankt sista valen för inte säker på vilka som är bäst idag.
Jag har vart och varit aktiv i ssu och gått på flertalet ssu kurser i min ungdom, dock har jag röstat blankt sista valen för inte säker på vilka som är bäst idag.
Nope, lutar väl mer åt andra hållet, jag tycker Jimmie Åkesson har mycket av det sossarna hade på 80 talet.
Men som sagt röstar inte nu pga hur jag jobbat och bott här tycker jag inte jag har rätt att delta i röstandet men får jag jobbet nu så blir det betala skatt igen och jag får sätta in mig mer i Svensk politik och vad jag kommer betala för.
Jag var nära att rösta på SD men precis innan valet så gick dom ut med att medborgarskap för utlandsfödda som min son skulle ogiltigförklaras så la ner den tanken.
Nope, lutar väl mer åt andra hållet, jag tycker Jimmie Åkesson har mycket av det sossarna hade på 80 talet.
Men som sagt röstar inte nu pga hur jag jobbat och bott här tycker jag inte jag har rätt att delta i röstandet men får jag jobbet nu så blir det betala skatt igen och jag får sätta in mig mer i Svensk politik och vad jag kommer betala för.
Jag var nära att rösta på SD men precis innan valet så gick dom ut med att medborgarskap för utlandsfödda som min son skulle ogiltigförklaras så la ner den tanken.
Blir en tur till en thaiaffär i närheten för inköp av livets nödtorft för frugan. Sen hem och njuta av finvädret via en lång promenad. Det skall bli uppemot 14 grader idag och svaga vindar.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.