Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Köpte en Otto för några veckor sedan, på Mackro.
Kostade 1200 bht men hade du handlat för tretusen bht fick du den för 800 hundra.
Det var den större modellen.
Men har förstått att den äter mycket ström, går ju på högvarv hela tiden.
Totalt kaos i vårt område.
Val och Manny Pacquiao har väckelsemöte på en större gräsplan.
Alla besökare får läsk, snacks och souvenirer.
Det kostar enormt mycket att bli president.
American style.
Totalt kaos i vårt område.
Val och Manny Pacquiao har väckelsemöte på en större gräsplan.
Alla besökare får läsk, snacks och souvenirer.
Det kostar enormt mycket att bli president.
American style.
Finns bara höger i Filippinerna bland politikerna.
Rikaste vinner.
Byakaptenerna sköter röstköpen.
1000p för president, 1000p för senator, 1000p för kongress, 1000p för guvernör, 1000p för mayor.
500p för småpåvar i distrikten.
Blir en slant för 70 miljoner röstberättigade.
Men det höjer levnadsstandard för fattiga i några veckor.
Favorit är ex diktatorns Marcos son.
Det säger allt.
Idag har det vart en lugn dag, vi hade AW på jobbet igår, första gemensamma sammankomsten sen 2019. Företaget bjöd på mat, öl och vin hela kvällen. Jag höll mig till öl så jag kunde hänga med till slutet, men denna dagen har jag hängt mest i soffan och kollat på film.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.