Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Kan sälja mitt nya pass för en peng! Liknar du bara en 65 åring typ så nemas problemas!:cool:
Jag har nytt pass. Fixade det i oktober och då gick det blixtsnabbt. Nu är det sonen som måste ha pass. Förstod att det skulle bli lite längre ansökningstider men inte att det skulle bli upp emot 6månader. Med facit i hand så skulle jag sökt nytt pass för grabben samtidigt som för mig.

Jag har nytt pass. Fixade det i oktober och då gick det blixtsnabbt. Nu är det sonen som måste ha pass. Förstod att det skulle bli lite längre ansökningstider men inte att det skulle bli upp emot 6månader. Med facit i hand så skulle jag sökt nytt pass för grabben samtidigt som för mig.

Kollegan sökte idag på "första lediga tid" nere runt Halmstad. 30 december dök upp som det första lediga.

Själv är jag helt för att alla som bokat massa tider och säljer på Blocket och Facebook förklaras laglösa och så startar jaktsäsongen på idioterna. Kan förövrigt plocka alla som råkar "tappa" sina pass med jämna mellanrum.

Åker själv på två provisoriska pass på bara några månader...

Gick upp före tupparna och fixade till krämig senaps och piccalillimakrill.

1649111855742.webp

Stekte fileér också.

1649111931496.webp

Brygga öl är kul. Gick en kurs en gång sedan blev det inget mer tyvärr men jag blev väldigt inspirerad på kursen. Ölen vi gjorde blev dessutom god :)
De du gör själv blir mycket bra med de nya bryggverken , Jäser du sen under tryck o för över o filtrerar utan att tillföra syre får du i mitt tycke lika bra om än inte bättre öl än många på systemet , Tyvärr har inte systemet möjligheter o förvara öl på rätt sätt ...

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K