Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Och efter vart och badat en tur till favoritpizzerian.

20220421_145631.webp

20220421_150055.webp

20220421_150344.webp

20220421_150349.webp

Dom på Pratumnak, den jag tycker är bäst av dom jag testat.

Herregud!
Är du allergisk mot smak?

Jag åt en pizza där och första tuggan var ok tack vara att den var så varm. Det kom med lite salamismak men i övrigt var det absolut noll smak i den pizzan. Jag funderade på om jag skulle använda saltkaret för att få någon smak alls.

Det såg bra ut, kändes ok till en början, men den var totalt intetsägande egentligen.

Herregud!
Är du allergisk mot smak?

Jag åt en pizza där och första tuggan var ok tack vara att den var så varm. Det kom med lite salamismak men i övrigt var det absolut noll smak i den pizzan. Jag funderade på om jag skulle använda saltkaret för att få någon smak alls.

Det såg bra ut, kändes ok till en början, men den var totalt intetsägande egentligen.
Har inte ätit något annat än pizza Bolognese där och min favorit i stan och smakar som en i Sverige, jag kör med tabasco på dock.

Har inte ätit något annat än pizza Bolognese där och min favorit i stan och smakar som en i Sverige, jag kör med tabasco på dock.

Ok.
Nu gillar jag inte tabasco på grund av vinägersmaken.
På tal om bolognese…
En pasta Bolognese kom på bordet. Den var nog det sämsta jag har smakat.

Det kan ha varit otur iofs.
Väldigt många som satt där och åt. Om det var det som gjorde att köket misslyckades kapitalt vet jag inte, men det var en timme av mitt liv som jag hellre hade spenderat på rotfyllning, tarmsköljning eller annat som man hade fått någon valuta för pengarna.

Personligen drar jag mig för att gå dit igen och kasta bort tiden.
Jag tror faktiskt inte att jag haft ett större bottennapp i Thailand

Ok.
Nu gillar jag inte tabasco på grund av vinägersmaken.
På tal om bolognese…
En pasta Bolognese kom på bordet. Den var nog det sämsta jag har smakat.

Det kan ha varit otur iofs.
Väldigt många som satt där och åt. Om det var det som gjorde att köket misslyckades kapitalt vet jag inte, men det var en timme av mitt liv som jag hellre hade spenderat på rotfyllning, tarmsköljning eller annat som man hade fått någon valuta för pengarna.

Personligen drar jag mig för att gå dit igen och kasta bort tiden.
Jag tror faktiskt inte att jag haft ett större bottennapp i Thailand
Ja då hade du nog otur, vi går ju oftast dit om vi äter pizza, min och ungarnas favorit.
Har även tagit med Svenskar som semestrat här dit och dom har alla vart nöjda.
Men aldrig vart där i större sällskap med uppstressat kök eller ätit något annat än pizza där.
Och att du inte gillar tabasco är ju redan där ett tecken på att våra smaklökar är olika...

Du behöver komma till Sverige omgående! Var också på Dom för någon vecka sedan. Vilken skit! Degen smakade inget, på gränsen till för tjock, tomatsåsen hade bara röd färg, ingen smak å tala inte om osten, helt smaklös.

Jag blev så jävla besviken, så att besvikelsen övergick i att jag blev förbannad. Vilken jävla skitpizza!

Endast peperonikorven hade smak. Kommer inte gå tillbaka på en väldigt lång tid. Har en god vän som bor i ett av Norskhusen, han säger detsamma, Dom har blivit kasst.

20220412_200552.webp

Själv har jag ätit pizza två gånger i Thailand under alla år. 1 pizza på något ställe i Kao lak. Den var säkert okej. Jag var bakis som en örn och allt hade gått ned just då. 1 pizza på pizza hut. Där kan man snacka om dyrt bottennapp. Nä thaimat eller en köttbit brukar vara mina val men oftast thaimat. Snabbt, enkelt, tillgängligt, gott och billigt.

Du behöver komma till Sverige omgående! Var också på Dom för någon vecka sedan. Vilken skit! Degen smakade inget, på gränsen till för tjock, tomatsåsen hade bara röd färg, ingen smak å tala inte om osten, helt smaklös.

Jag blev så jävla besviken, så att besvikelsen övergick i att jag blev förbannad. Vilken jävla skitpizza!

Endast peperonikorven hade smak. Kommer inte gå tillbaka på en väldigt lång tid. Har en god vän som bor i ett av Norskhusen, han säger detsamma, Dom har blivit kasst.

20220412_200552.jpg
Tråkigt för jag har bara hört bra om dom fram tills nu. Har inte hunnit besöka ännu men känns som jag kan avvakta då.

20220412_200552.webp
Som sagt smaken är som baken, faller mig i smaken och min var inte några tecken på tjock.
Beställde från en Annan pizza närmare condon för någon månad sen, en kebabpizza och där är ju ett ställe jag aldrig kommer beställa igen, där kan man snacka om deg som smaka vatten.
För mig du rekomenderat den innan så antingen har vi båda haft otur?
Norrmänn är inga jag frågar om pizza ;)
Sen som sagt tillsätter jag tabasco eller oljan med chilli i och oregano, kanske det som gör att jag får mer smak och inget märkt av smaklöshet? ;)

Som sagt smaken är som baken, faller mig i smaken och min var inte några tecken på tjock.
Beställde från en Annan pizza närmare condon för någon månad sen, en kebabpizza och där är ju ett ställe jag aldrig kommer beställa igen, där kan man snacka om deg som smaka vatten.
För mig du rekomenderat den innan så antingen har vi båda haft otur?
Norrmänn är inga jag frågar om pizza ;)
Sen som sagt tillsätter jag tabasco eller oljan med chilli i och oregano, kanske det som gör att jag får mer smak och inget märkt av smaklöshet? ;)

Jag var också på Zip nu i förra veckan, den var ännu sämre än Dom. De har helt tappat det. Skulle aldrig rekommendera någon att besöka varken den ena eller den andra nu.

Var även på Beefeater, som alltid har hållit hög klass, men även de missade totalt på potatisgratängen och Toast Skagen.

Så det verkar vara nått genomgående nu, slavar/snålar för att ta igen pengar kanske?

Tur vi har Sands Café som levererar ordentligt.

Jag var också på Zip nu i förra veckan, den var ännu sämre än Dom. De har helt tappat det. Skulle aldrig rekommendera någon att besöka varken den ena eller den andra nu.

Var även på Beefeater, som alltid har hållit hög klass, men även de missade totalt på potatisgratängen och Toast Skagen.

Så det verkar vara nått genomgående nu, slavar/snålar för att ta igen pengar kanske?

Ja det har vart på nyheterna där det sagts att svårt få tag på bra personal nu, svårt att få folk komma efter andra nedstängningen, att då blir det väl bara nedstängt och uppsägning igen.

Jasså!
Har även Zip lyckats trolla bort smakerna.
Jag har ätit en gång på Zip och den var faktiskt riktigt bra.
Men Pattis är Pattis. Kvaliteten varierar vecka till vecka.

Jag hade faktiskt tänkt nämna att Zip har bra pizzor, men det behöver jag inte göra då det är gammal info.

Thaislafs på billig plaststol är det enda säkra kortet tydligen. Det är alltid bra.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K