Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Skall bege mig utanför huset för första gången på en knapp vecka, vi måste handla. Mycket är slut här hemma så det blir ganska mycket. Bl a bensin till gräsklipparen, grabben skall få göra sin plikt.
Känner mig lite bättre idag men är fortfarande ganska matt efter hosta och sömnbrist, frugan får köra.
Frugan var till domstolen idag. Våra före detta anställda katöjer fick fängelse domen fastställd till fängelse för bedrägeri. Som @PanPan Tidigare nämnt... kul att det finns nån rättvisa kvar i världen
Börjar dagen med ägg & bacon, sen bort till nya skolan och betala.
Ungar är helt klart det dyraste jag fixat.
Hade jag som Svensk skattat och bott i Sverige så hade jag inte ens funderat tanken på att ta fru och barn och flytta till Thailand.
Skatta i Sverige och samtidigt betala skola här som inte är billigt om man vill ha lite standard.
Efter vart på skolan och lämnat in papper, fört över lite krypto så man kan betala skolan men inte sålt än, lagat ugnsbakad falukorv med kokt potatis och även ätit upp den så skall jag lägga mig och läsa lite, laddat ner en nysläppt Michael Conelly bok på tableten och blir nog en tupplur med.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.