Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kört kidsen, mött upp en polare på Bangkok Bobs samt tagit en massage.
Rekar Healthland, skön miljö till hyffsade priser. Denna ligger vid Ekkamai (Bkk) men finns lite överallt.
Frugan håller på med sallad, själv gör jag inget, får väl leta upp nån tv-serie, dom slog aldrig av strömmen idag så vi (slapp) åka nånstans.
Blir i säng tidigt ikväll väl, imorrn skall äldste göra kunskapstest på nya skolan 08:00, får hoppas det går bra, han är ju van med Eng, nu blir det på Thai.
Saknar inte den rotisseribrännare?
Jag tror dessutom att 900graders brännaren är mindre till storleken.
En 525-1 SE ska nog inte kosta så många kr mer. Då det ändå är en del pengar man ska ut med så kan man lika gärna slänga ut några kr till.
Saxon köpte väl en 625:a.
Den beställde jag men det sket sig med leverans och istället för innan midsommar så skulle jag få grillen i december.
Försökte dra till med några steg upp i hierarkin, men fick till slut nöja mig med en 525:a.
En 525:a håller rent storleksmässigt till de flesta grillningar, men jag skulle absolut ta en SE. Jag kommer inte ihåg vad som avgjorde just det valet, men så blev det.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.