Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Saknar inte den rotisseribrännare?
Jag tror dessutom att 900graders brännaren är mindre till storleken.

En 525-1 SE ska nog inte kosta så många kr mer. Då det ändå är en del pengar man ska ut med så kan man lika gärna slänga ut några kr till.

8D3CECBD-0783-4C48-8B09-EF9F6A3CAE83.png

Saxon köpte väl en 625:a.
Den beställde jag men det sket sig med leverans och istället för innan midsommar så skulle jag få grillen i december.
Försökte dra till med några steg upp i hierarkin, men fick till slut nöja mig med en 525:a.

En 525:a håller rent storleksmässigt till de flesta grillningar, men jag skulle absolut ta en SE. Jag kommer inte ihåg vad som avgjorde just det valet, men så blev det.
Hobbygrillare. ;) :cool:

Så här ser en grill ut för riktiga män.

Screenshot_20220429-040623_Facebook.webp

Swecon byter tankar i grävmaskiner nu fick jag höra på sjukgymnasten. HVO o ny kemikalie tillsats skall hindra angrepp o pålägg...Hur sj**la dum får en Svensk skalle bli....

Själv e jag i val o kval om jag ska satsa på en 525a eller en bluegaz x1..eller bluegaz z5a , Jäkla beslutsångerst
Jag köpte Bluegaz Z1 för nått år sedan, då var det deras värsting och likt de du nu tittar på hade den vunnit "Bäst i Test".

Men jag har inte varit imponerad, lite för klen i konstruktionen, så flyttar man runt den, som jag gjort, så har den blivit lite sne.

Därtill är värmen i den ganska ojämn, så man får varma och kalla områden inne i grillen, så lite svårhanterad.

Jag är mer nöjd med mina Landman och BroilKing.

En Bluegaz har jag ägt en gång. Blev en säsong av misslyckad grillning. Snygg grill i bara rostfritt men sicket skräp. Broil King efter det och nöjd.

Jag hade med Broil King med i beräkningarna då jag var på grilljakt.
Hade jag haft förkärlek för rotisseri så hade jag valt Broil King, men jag föll för Sizzle Zone och rotisserisnurran köper jag separat om jag blir sugen på något sådant.
Därav blev det Napoleon.

Jag höll mig borta från Weber då dessa tydligen har blivit mycket sämre med tanke på kvaliteten.

Jag köpte Bluegaz Z1 för nått år sedan, då var det deras värsting och likt de du nu tittar på hade den vunnit "Bäst i Test".

Men jag har inte varit imponerad, lite för klen i konstruktionen, så flyttar man runt den, som jag gjort, så har den blivit lite sne.

Därtill är värmen i den ganska ojämn, så man får varma och kalla områden inne i grillen, så lite svårhanterad.

Jag är mer nöjd med mina Landman och BroilKing.
Precis en sådan Bluegaz som jag hade. Gick inte ens att grilla hamburgare på pga ojämn värme.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K