Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Kollar på fotot och foten, ser ut som du kan ha crystal i njurarna vilket har gått ner i foten, hade en maskinist som fick det ombord i Singapore sist.
Igentligen inget allvarligt i sig men kan ha en bakomliggande sjukdom som måste mediceneras.
Den vänsterfoten kanske hade behövt en antibiotika kur, ser ut som du har en början av elak inflammation, kan även vara ett njur problem, hade en maskinist med liknande i Singapore 2020.
Vi tar ju in rätt många externa firmor när det är mycket, vi är ju bara ca 75-80 anställda, och svårt att hitta personal att anställa. Speciellt, elektriker, mekaniker och stål&rör är ju svårt att få tag på.
Jag var ju sjukvårdare ombord som överstyrman och fick en precis sådan fot upptryckt i ansiktet i Singapore.
En maskinist kom upp med foten på bilden, visa sig ett njurproblem med crystal han haft innan.
Jag satt hela natten tjöta med läkare och fick ta emot på morgonen när dom kom till båten.
Just veckan det skall hända, får jobb erbjudande, kan du va här på tisdag.
Bara för man skrev att bodde i Sverige.
Fått ett kan jag vara där på Fredag.
Hatar att ljuga jag är i Thailand.
Har varit hos en privatklinik med min svullna vänsterfot, tusan vad mina fötter är fula.
Läkarundersökning, 2 röntgenbilder, pencilin och kräm 650 Baht är rätt så överkomligt.
Mitt inlägg om min svullna fot var mer att jag tyckte att det var ett billigt besök hos farbror doktorn här på landsbygden. Nar frugan och jag var i Pattaya för 12 -15 år sedan så började hon hosta blod så det blev färd till hospitalet och då fick jag betala 14 000 Baht för lungröntgen.
Verkar som jag fått jobb under natten, stresspackar lite vilket jag igentligen inte behöver pga tidsskillinaden och kontoret inte öppet än.
Men såg när jag vakna och även detta pga tidsskillnad inte säker på om jag flyger idag eller imorrn, mail från rederi, vi beställer flygresa åt dig imorgen.
Usch blev änna lite stressad, var ju inte vad jag hade räknat med när jag vaknade upp, dra på timmarna, får se dock när kontoret vaknar men verkade som klart, dom kunde hålla han jag skall lösa av ombord fram till på Fredag.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.