Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Funderar på att flytta, brojäveln tar knäcken på mig :mad: :mad: :)
20220525_085122.webp

Nu har man betalat alla månadens räkningar ojojoj, det är dyrt att leva.
Man ser första lönen på 1 och 1/2 år få vingar som den hade druckit redbull.
5 månader kvar så är bilen betald, en månadsutgift som skall bli jäkligt gött att slippa.
Skall aldrig ta lån igen, kan det inte cashas är det inte värt det.
Köpte lite fonder med.
I Sverige blir nog ett par vandringskängor eller skor och ett par shorts det enda inköpet, nu skall här sparas. :beer:

Nu har man betalat alla månadens räkningar ojojoj, det är dyrt att leva.
Man ser första lönen på 1 och 1/2 år få vingar som den hade druckit redbull.
5 månader kvar så är bilen betald, en månadsutgift som skall bli jäkligt gött att slippa.
Skall aldrig ta lån igen, kan det inte cashas är det inte värt det.
Köpte lite fonder med.
I Sverige blir nog ett par vandringskängor eller skor och ett par shorts det enda inköpet, nu skall här sparas. :beer:
jo det är dyrt, har ca 3500 baht/mån i räkningar, det kostar å ligga på topp.

Har en polare här som drygar ut pensionen med sportfiske, det vore la nåt för dig som e fiske expert :beer:

jo det är dyrt, har ca 3500 baht/mån i räkningar, det kostar å ligga på topp :beer:
Ja jag har lite mer än så, min elräkning var på 9800 baht så bara den är som ett kvartal för dig då ;)
Skolkostnader för 2 barn, slår man ut det på ett år så ligger det väl på 10.000 i månaden, dock mycket lägre nu än innan.

Ja jag har lite mer än så, min elräkning var på 9800 baht så bara den är som ett kvartal för dig då ;)
Skolkostnader för 2 barn, slår man ut det på ett år så ligger det väl på 10.000 i månaden, dock mycket lägre nu än innan.
fast du går väl plus på elen om du räknar med det du får in på mining?
blir det plus även om man räknar med kostnad/avskrivning för hårdvara?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K