Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hängt med morfar och fiskat bäcköring trött men stolt. Lite av tradition jag har att fiska bäcköring dagen innan midsommar. Istället för sillen serveras bäcköring till midsommar lunchen.
Du träffade den senaste idioten i morse när du såg dig själv i spegeln för du verkar ärligt vara allvarligt störd på mer än ett sätt. Alltid så väldigt mycket bättre än alla andra.
Du träffade den senaste idioten i morse när du såg dig själv i spegeln för du verkar ärligt vara allvarligt störd på mer än ett sätt. Alltid så väldigt mycket bättre än alla andra.
Visst har Samet kallat andra för idioter och påstått någon har otur när han tänker..om man har en annan åsikt om ett inlägg.
Och att påstå att en annan medlems familj är inavlad är ganska lågt.
Jag kan inte riktigt förstå vitsen att hålla på och nedvärdera andra medlemmar.
Så en viss kritik tycker jag är befogad.
Men att kalla Samet idiot för det är ju ganska onödigt.
Hängt med morfar och fiskat bäcköring trött men stolt. Lite av tradition jag har att fiska bäcköring dagen innan midsommar. Istället för sillen serveras bäcköring till midsommar lunchen.
Midsommar ska firas hos en av sönerna som är husboende och har stor grill. Hade ursprungligen andra planer men släktens prinsessa fick en skum magsjukdom på dagis och kommer att vara isolerad tillsammans med familjen. Vädret är fint och för oss lägenhetsmänniskor ska det bli kul att komma ut på grönbete.
Planen är att vi efter lunch ska gå till Överjärva gård och där underhålla barnen med riktigt midsommarfirande.
På kvällen ska det bli grillande.
Allt är så perfekt det nu går att planera men mina tankar går ofta till hjältarna i Ukraina.
Avslutningsvis önskar jag alla på TS en riktigt fin midsommar!!
En affär för de över sjuttio, möblerna ser anskrämliga ut men vad gör det om någon är beredd att betala överpris för sånt som är omöjligt att sälja i större delen av Europa förutom något östland då möjligtvis.
Frugan ringde imorse. Hon lät glad. Hon hade haft en kund som handlat för 100.000 Baht innan lunch.
Det som du pratar om det som ingen vill ha här, det som ger 10x pengarna 70- 80 tal. Det gillar jag mest. Det på bilden, stilmöbler i rokokostil är i regel dyrt i inköp och mindre avans.
Personer som inte har någon beskattningsbar förvärvsinkomst betalar ingen public service-avgift. Det gäller till exempel studenter som bara har studiemedel från CSN eller personer som bara har försörjningsstöd.
Public service-avgiften betalas inte heller av personer som beskattas enligt lagen om särskild inkomstskatt för utomlands bosatta (SINK). Det beror på att dessa personer är begränsat skattskyldiga.
Avgiften gäller bara fysiska personer och tas inte ut för juridiska personer, till exempel företag.
Fokuserat för mycket framför datorn idag, sedan hämtat på skolan.
Känner mig seg, som en baksmälla i huvet utan anledning. Blir sån när jag sovit för lite, så får väl skylla mig själv.
Får bli middag sen upp i sovrummet för lite "Cinema night" med frugan och kidsen, kanske hänger på mig ett par hörlurar och lite blues så jag kan krypa in i fosterställning och tycka lite synd om mig själv medans jag distanserar mig från den orättvisa verkligheten
Har missat att det är midsommar idag, för er som är lite mer för det får köra så det ryker. Glöm inte dubbade skor, ifall det blir traditionellt gräspippande med grannfruarna
Har missat att det är midsommar idag, för er som är lite mer för det får köra så det ryker. Glöm inte dubbade skor, ifall det blir traditionellt gräspippande med grannfruarna
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.