Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En gammal anläggning med ritningar som fan är skrivna på papyrus med hieroglyfer.
Rör som ligger under jord, buskar och träd.
Rost och allt annat fanskap.
Blev förbannad en gång och sa att dom får byta ut mig mot en arkeolog.
En gammal anläggning med ritningar som fan är skrivna på papyrus med hieroglyfer.
Rör som ligger under jord, buskar och träd.
Rost och allt annat fanskap.
Blev förbannad en gång och sa att dom får byta ut mig mot en arkeolog.
På tåget, var ok att ta det med var lite tveksam först men var ju smidigare än flyget.
Hade jag tagit flyget från Billund hade jag vart tvungen åka tidigare från båten och kommit fram till Bergen flera timmar senare.
I går blev jag kramad av den lilla prinsessan 3 år, som tillfrisknat rätt mycket. Däremot gick pappan, min son, in i väggen efter allt vakande och tid på sjukhuset. Lovat att vara barnvakter åt barnen i veckan. I går blev det Skansen. I dag blir det något tråkigare eftersom vädret är osäkert.
Sitter på Vanta i Finland och väntar på flyget hem till Sverige. Resan Bangkok - Helsingfors gick fint och lyckades sova några timmar. Nu jobba några veckor innan nästa semestersväng som kommer avnjutas i Sverige
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.