Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Klen fettkappa.
Nästan så att den är fettfri

8F35B391-07B8-4B2A-BE6F-F14972339100.webp

Nu står allt som kan ägas av utlänning i mitt namn, du har nog mixat ihop mig med någon annan, vet ju dom som skrivit allt här nere i sina fruars namn.....

Det spelar väl ingen roll vems namn saker står i, förutom mark, lagligt sett alltså så länge det är inköpt medans man är gifta.
Här står nog allt skriven i frugans namn, inte heller tjänar jag nåt. Klart orättvist!

/ SatanG

Det spelar väl ingen roll vems namn saker står i, förutom mark, lagligt sett alltså så länge det är inköpt medans man är gifta.
Här står nog allt skriven i frugans namn, inte heller tjänar jag nåt. Klart orättvist!

/ SatanG
Allt är inte inköpt medans vi vart gifta, condon tex köpte jag innan.
Och kan nog spela stor roll vid en skiljsmässa eller om frugan dör och arvsmässigt.

/ SatanG
Du har dock tjänat nåt när ni betalade av hus och bil så den där att hon drar in allt håller inte gällande det för även du drog in då.

Du har dock tjänat nåt när ni betalade av hus och bil så den där att hon drar in allt håller inte gällande det för även du drog in då.

Absolut, det är väl ingen större hemlighet att jag jobbade i Maersk. Sista törnen 2019.
Trodde det var uppenbart skämtgnäll men lite svårt när det gäller text och ingen emoij kanske.

/ SatanG

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar