Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Heja Sverige. Hoppas kan man alltid, men tror på seger.

image.webp

Ute med moppen å kikar lite i Kata, vi körde rätt sakta och kikade på hotell när vi blev omkörda av en ensam snut på moppe, han vinkade med handen som att han tyckte att vi skulle sakta ner när han körde förbi, inget stopp tecken.
Vi körde ju toksakta så tänkte att va fn vill han, då såg jag att han körde ner till korsningen 150m bort och parkerade.
Nänä, den går jag inte på så jag vände direkt å körde åt andra hållet, ser i backspegeln hur han går ut i gatan å tittar länge efter oss :police:

Ute med moppen å kikar lite i Kata, vi körde rätt sakta och kikade på hotell när vi blev omkörda av en ensam snut på moppe, han vinkade med handen som att han tyckte att vi skulle sakta ner när han körde förbi, inget stopp tecken.
Vi körde ju toksakta så tänkte att va fn vill han, då såg jag att han körde ner till korsningen 150m bort och parkerade.
Nänä, den går jag inte på så jag vände direkt å körde åt andra hållet, ser i backspegeln hur han går ut i gatan å tittar länge efter oss :police:
Han kanske tänkte få sig lite extra pengar i helgen

Bokat och styrt upp lite för Sverige nästa vecka.
Synd man har för lite tid, brorsan har köpt segelbåt och tar den från vättern till Göteborg på fredag. Hade vart kul att haka på Göta kanal och ev. Marstrand men får ta det nästa gång. Har gått i slussarna till/från Vänern förut men då var det jobb.
Kanske hinner möta upp vid Läckö slott.

/ SatanG

Blev en sväng till söderförort! Snösätra "konsthall" närmare sagt, där man hållit på med grafitti och konstverk!
I detta upplags område kunde man tex köpa nya batterier till lastbilar och annat bra! Detta kommer att rivas ganska snart en Stockholms Kommun!

DSC_0511.webp

DSC_0512.webp

DSC_0513.webp

DSC_0513.webp

Bokat och styrt upp lite för Sverige nästa vecka.
Synd man har för lite tid, brorsan har köpt segelbåt och tar den från vättern till Göteborg på fredag. Hade vart kul att haka på Göta kanal och ev. Marstrand men får ta det nästa gång. Har gått i slussarna till/från Vänern förut men då var det jobb.
Kanske hinner möta upp vid Läckö slott.

/ SatanG

Jag vinkar när han passerar i älven...

Kommit hem efter en resa till Åbo. Den var extremt anpassad för barn. Alla barn fick presenter och dricka så mycket man ville i anpassade glasrör. När kommer vuxenbåtar med motsvarande villkor? Det fanns också hoppborgar och gott om lekplatser. Båten var full av glada och skrikande barn. Båten var ny och allt fungerade bra men hytterna var bättre på de gamla båtarna.

Bifogar några kort från Stockholm och Åbo.

IMG_1577.webp

IMG_1581.webp

IMG_1580.webp

IMG_1582.webp

IMG_1583.webp

IMG_1585.webp

IMG_1588.webp

IMG_1595.webp

IMG_1596.webp

Liknande trådar

Svar
5