Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Kommit hem efter en resa till Åbo. Den var extremt anpassad för barn. Alla barn fick presenter och dricka så mycket man ville i anpassade glasrör. När kommer vuxenbåtar med motsvarande villkor? Det fanns också hoppborgar och gott om lekplatser. Båten var full av glada och skrikande barn. Båten var ny och allt fungerade bra men hytterna var bättre på de gamla båtarna.

Bifogar några kort från Stockholm och Åbo.

IMG_1577.JPG

IMG_1581.JPG

IMG_1580.JPG

IMG_1582.JPG

IMG_1583.JPG

IMG_1585.JPG

IMG_1588.JPG

IMG_1595.JPG

IMG_1596.JPG
Länge nu sedan man var i Åbo, en gång Sveriges näst största stad!

Sitter på Vingas värdelösa lounge på Landvetter flygplats för vidare färd via Helsingfors till Bangkok :D
Min herre behagar skämta, du sitter i en lounge och väntar på flyget till Thailand.

Du skulle kunna köat till incheckningen på arlanda sen köar till säkerhetskontrollen och efter det köat till passkontrollen och efter det missat flyget.......

Min herre behagar skämta, du sitter i en lounge och väntar på flyget till Thailand.

Du skulle kunna köat till incheckningen på arlanda sen köar till säkerhetskontrollen och efter det köat till passkontrollen och efter det missat flyget.......
Vad fan vet du om hur lång tid det tog för mig innan jag hamnade i loungen?
Meeen eftersom du skriver som du gör, så kan jag meddela att det tog exakt 7minuter från att jag gick till incheckningen tills att jag satt i loungen.
o ja, jag kan fortfarande tycka att vinga lounge är den sämsta lounge jag satt min fot i.
Ett tips, vill du slippa köer så betalar du för det som jag har gjorto_O
Så kom fan inte med några jävla översittarfasoner o försöka trycka ner mig för att jag råkar sitta i en lounge o inte har behövt köa. :oops:

Meeen eftersom du skriver som du gör, så kan jag meddela att det tog exakt 7minuter från att jag gick till incheckningen tills att jag satt i loungen.
o ja, jag kan fortfarande tycka att vinga lounge är den sämsta lounge jag satt min fot i.
Så kom fan inte med några jävla översittarfasoner o försöka trycka ner mig för att jag råkar sitta i en lounge o inte har behövt köa. :oops:
Hörru din…. Norrsken på Arlanda är sämre än Alla andra lounger tillsammans så det så! Och Arlanda har 45 min kö i fasttrack för att alla har betalat för det, som du har gjort.

Jag gick 3h i snöstorm till skolan också, utan skor, på vintern!

Senast redigerad av en moderator:
Sitt nu stilla tills flyget går. Verkar som de är gratis sprit

Hörru din…. Norrsken på Arlanda är sämre än Alla andra lounger tillsammans så det så! Och Arlanda har 45 min kö i fasttrack för att alla har betalat för det, som du har gjort.

Jaja pojkar. Ni har mycket att lära om dåliga lounger. Varken Vinga eller Norrsken kvalificerar sig för top-10 i Europa.

Ja det är ju upp till var o en var man vill bo i Sverige, vill man åka från Sveriges sämsta flygplats o köa i fasttrack i 45min Eller bo på Sveriges framsida o inte köa nånting så är ju valet lätt:laugh2::laugh2::laugh2:

Ja det är ju upp till var o en var man vill bo i Sverige, vill man åka från Sveriges sämsta flygplats o köa i fasttrack i 45min Eller bo på Sveriges framsida o inte köa nånting så är ju valet lätt:laugh2::laugh2::laugh2:
Eller bo i Skåne och normalt sett slippa bekymra sig om svenska flygplatser överhuvudtaget. Kastrup regerar (utom när markpersonalen strejkar eller maskar).

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K