Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Gör en liten test bara :D
b97.gif

Har just bläddrat igenom Ikeas Thailändska katalog. Samma saker som här hemma lite billigare.
Bra då kan man få tag i vettiga sängar och ett bra kök om man vill
b286.gif

Rolf:De har blivit en runda till Danmark,Italien,Norge,Sverige och sen tillbaks till Norge igen för att jobba fram till 27 december och sen åker jag hem till Nakhon Ratchasima och tar semester i 3 mån under istiden som då pågår i Norden.Jag ogillar kyla samt att vi ska bygga en stenmur runt marken.

"helgonet " sa:
Rolf:De har blivit en runda till Danmark,Italien,Norge,Sverige och sen tillbaks till Norge igen för att jobba fram till 27 december och sen åker jag hem till Nakhon Ratchasima och tar semester i 3 mån under istiden som då pågår i Norden.Jag ogillar kyla samt att vi ska bygga en stenmur runt marken.
Skönt att du är tillbaks. Du får inte försvinna utan att anmäla dej :D
Du är klok som en pudel som lämnar detta bistra land.
NÄ jag är inte ett dugg avundsjuk :( :( :'(

"Rolf " sa:
Skönt att du är tillbaks. Du får inte försvinna utan att anmäla dej :D
Du är klok som en pudel som lämnar detta bistra land.
NÄ jag är inte ett dugg avundsjuk :( :( :'(

Åja Rolf, du har ju bara drygt ett år kvar till paradiset, så klaga inte. Tänk på alla oss andra som har X antal år kvar i denna iskyla!

Helgdagskväll vid brunkolskraftverket. Hur kul är det på en skala mellan 0 och 10. Jag tror 1.3 är rätt siffra-

Sitter och tänker på att vore det 2013 så var man i full färd med att packa väskorna och fly vintern.
Men man får väl nöja sej med en tur efter nyår :-\
Annars så får det bli fotbollskväll.
Hoppas ni alla har det bra och får en skön kväll
z070.gif

Har tittat på fotboll :clap_tranparent: och sedan på Idol. Nu är det strax dags att krypa ner mellan lakanen, ny dag på jobbet i morgon.

Har smaksatt min råtobak så nu ska den ligga och moja till sej i 10 tim, sen ska den malas, spännande. Det luktar gott om händerna alla fall.
Sen ska vi sätta in badrumsfönstret igen, det har varit på om glasning, det är ett 3 glas där ena rutan hade spruckit, måste bara vänta på att grannen ska komma ut.
Jädra sommargäster och sova länge.
Jag rår knapp marklyfta det själv än mindre få dit det i ramen 1 1/2 m upp.

Laddar inför en dag i pilsnerns tecken.....Inte att man ska dricka själv utan att servera dom goda dropparna.

Heja....

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar