Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Sen har du ju ditt sett att tolka vad andra skriver som oftast är helt åt.........
För det första stod det inte att farangen bara körde vänner, han skrev att han vågade inte ta med vänner för då kan dom få för sig att man kör turist-turer. Här är en båt med farang som dom sänkte båten för strax efter inköp?

Tar man Thaiarnas jobb här nere så är det något man får räkna med.

Var väl så han skrev?
Inget om att farangen bara körde vänner och att något man får räkna med.
Det vet väl dom flesta att Thai inte ser med blida ögon alltid om utlänningar kommer in och försöker göra pengar eller göra så dom förlorar pengar.
Farangen kanske körde turer eller så körde han potentiella kunder gratis och då kan det gå så.
Läste inte att ha la någon värdering i det, bara att man får gilla läget.

Att han inte ville ha dig i tråden förstår jag för du hade ältat sönder tråden som med korkavgift.
Och Gottland hade börjat käfta sönder tråden om att han vet bäst om Phuket och klätt den med gamla foton på horor från 70 talet....
Då var det fler än jag som tolkade inlägget på fel sätt.
Men det är ju bra att du tolkade den rätt:)

Då var det fler än jag som tolkade inlägget på fel sätt.
Men det är ju bra att du tolkade den rätt:)
Jag tolkade väl inte så mycket, återgav vad han skrev och såg inte att han gav så mycket värdering i det.
Kör man andra faranger så var det en risk...
Var väl mer ett klargörande??
Är väl självklart här nere att det är en risk, kanske han körde turer eftersom han råkade ut.
Han skev väl inte att det var rätt men något man får räkna med?
Och att du hade ältat sönder tråden om det bevisar du nu för du har fortsatt i många inlägg utanför tråden och ältat det här..
Precis som med korkavgiften och annat.

Sen har du ju ditt sett att tolka vad andra skriver som oftast är helt åt.........
För det första stod det inte att farangen bara körde vänner, han skrev att han vågade inte ta med vänner för då kan dom få för sig att man kör turist-turer. Här är en båt med farang som dom sänkte båten för strax efter inköp?

Tar man Thaiarnas jobb här nere så är det något man får räkna med.

Var väl så han skrev?
Inget om att farangen bara körde vänner och att något man får räkna med.
Det vet väl dom flesta att Thai inte ser med blida ögon alltid om utlänningar kommer in och försöker göra pengar eller göra så dom förlorar pengar.
Farangen kanske körde turer eller så körde han potentiella kunder gratis och då kan det gå så.
Läste inte att ha la någon värdering i det, bara att man får gilla läget.

Att han inte ville ha dig i tråden förstår jag för du hade ältat sönder tråden som med korkavgift.
Och Gottland hade börjat käfta sönder tråden om att han vet bäst om Phuket och klätt den med gamla foton på horor från 70 talet....
Och käften forrtsätter att gå på dig i varenda jävla tråd. kan du inte stoppa in en sill eller nått i käften

I dag är det sprutdag. Jag fick min fjärde spruta utan problem på vår VC. Frugan hade tappats bort i hanteringen så hon fick ingen och det gick heller inte att boka en tid. Därför ska vi åka in till stan och se om vi kan få någon spontantid. Finns några ställen som håller på med sådant.

Vi har blivit av med vårt stadsdelsapotek, som var litet men bra och med en duktig och tjänstvillig nong. M sålde tidigare vårt kommunala centrum och nye ägaren vill riva servicehuset trots att det fick pris på 1980-talet när det var nytt. Vår VC får överleva i ett annat hus. Det kallas för stadsdelsförnyelse och syftar till att det blir fler dyra lägenheter. Att bygga i dagsläget är ju inte så billigt. I bland vet man ju inte ens om det kommer att finnas cement.

I dag är det sprutdag. Jag fick min fjärde spruta utan problem på vår VC. Frugan hade tappats bort i hanteringen så hon fick ingen och det gick heller inte att boka en tid. Därför ska vi åka in till stan och se om vi kan få någon spontantid. Finns några ställen som håller på med sådant.

Vi har blivit av med vårt stadsdelsapotek, som var litet men bra och med en duktig och tjänstvillig nong. M sålde tidigare vårt kommunala centrum och nye ägaren vill riva servicehuset trots att det fick pris på 1980-talet när det var nytt. Vår VC får överleva i ett annat hus. Det kallas för stadsdelsförnyelse och syftar till att det blir fler dyra lägenheter. Att bygga i dagsläget är ju inte så billigt. I bland vet man ju inte ens om det kommer att finnas cement.
Är det inte spårvägen som ska genom centrum?

Vi åkte till största apoteket i Stockholm. Där fanns Doktor 24 och räddningen. Efter 20 minuters väntan blev det en spruta. Efter att ha tittat på ett antal affärer blev det hemfärd.

Jag tolkade väl inte så mycket, återgav vad han skrev och såg inte att han gav så mycket värdering i det.
Kör man andra faranger så var det en risk...
Var väl mer ett klargörande??
Är väl självklart här nere att det är en risk, kanske han körde turer eftersom han råkade ut.
Han skev väl inte att det var rätt men något man får räkna med?
Och att du hade ältat sönder tråden om det bevisar du nu för du har fortsatt i många inlägg utanför tråden och ältat det här..
Precis som med korkavgiften och annat.
Det var du själv som tog upp ämnet igen.
Du svarade ju på ett inlägg av Kycklingen där hon ville KLARGÖRA att det inte var hennes fel att tråden inte var kvar.
I det här fallet är det väl du som ältar?
Och jag kan väl knappast älta sönder en tråd jag är bannad att skriva i?
Så den anledning att ta bort tråden var bara löjlig.

Sen ber jag knappast dig om lov för att skriva ett inlägg..hur tjatig du än tycker jag är.

Det var du själv som tog upp ämnet igen.
Du svarade ju på ett inlägg av Kycklingen där hon ville KLARGÖRA att det inte var hennes fel att tråden inte var kvar.
I det här fallet är det väl du som ältar?
Och jag kan väl knappast älta sönder en tråd jag är bannad att skriva i?
Så den anledning att ta bort tråden var bara löjlig.

Sen ber jag knappast dig om lov för att skriva ett inlägg..hur tjatig du än tycker jag är.
5555 men det verkar som man skall be dig om lov.....
Sen var mitt inlägg ett svar på kycklingens kommentar till mig....
Jag skrev bara att det var synd att den stängdes ner.
Hur många trådar har du skrivit i nu att du blev avstängd att skriva där ;)

5555 men det verkar som man skall be dig om lov.....
Sen var mitt inlägg ett svar på kycklingens kommentar till mig....
Jag skrev bara att det var synd att den stängdes ner.
Hur många trådar har du skrivit i nu att du blev avstängd att skriva där ;)
Kan man inte ta upp ämnet i ett svar?
Jag tyckte med att det var synd att den stängdes ner.
Du har ju reda på det mesta så det vet nog du bäst :)

Ska ugnsteka kycklingben som marinerats under natten.
20220726_061623.webp

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar