Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Mekar RC bil. Var många år sedan jag körde denna. Kompisarna har fått nytändning. Glömde visst att tvätta den efter sista repan. Snart är den på rull kanske
Sambon tar bort vätskan ifrån kantarellerna i stekpannan.
Sen steker dom i smör och salt peppar ev en stuvning till det. Annars in i frysen i portioner och tas upp vid behov.
Hur gör du?
Gjorde en kroppsbesiktning idag och hittade denna otäcka varelsen.
Fotad under en lupp.
Men det är sånt man får räkna med när man tar sina skogspromenader.
Kom nyss hem efter en minisemester österut. Nu ska mörtnätet i sjön så kräftorna har något att mumsa på den 1/8. I år har jag preparerat både mig själv, burarna samt marken mot gangsterna som kan finnas i krokarna, detta gör jag enbart eftersom här i Åsa-Nisselandet kan vi göra det. Till er som inte begriper så kan jag säga att det finns 2 (TVÅ) saker folk kan göra saker som kan kosta tid bakom galler, det är.. älgjakt och kräftfiske. Sno en julgran märks inte här. Jo, just här555555555
Nu är det tillökning i familjen.
Tolv levande kultingar föddes under natten.
Tyvärr dog tre av kultingarna av olika skador.
Sånt händer.
Nu får dom dia i omgångar och sova i en låda.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.