Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Vaknade runt kl 05 idag,& ca 30 min senare tog jag en snabb promenad ute på stan.Var tillbaka på hotellet 40 min senare. Då det ännu inte var så varmt men blev ändå rejält svettig. Dom enda som ej åker fordon verkar vara munkarna & jag så här tidigt.
Får försöka röra på sig lite,trots semester. Besökte en weekend market igår & tittade på diverse krims krams & konstiga maträtter. Här är hals från änder/ankor,tycker inte dom ser så aptitliga ut.

20220801_010556.webp

20220731_134636.webp

Testade en ny grej för mig idag,kinesisk koppmassage & akupunktur. Dom körde även lite ström i vissa av nålarna. Har ibland återkommande värk i området runt skulderbladen och ryggraden.
Fick höra att det är dålig blodcirkulation på vissa ställen där,förmodligen är gubben för fet ;) Och det sista dom gjorde var att knäcka till hela ryggen & nacken. Ja jäklar vad det knakade!

20220801_102131.webp

Bra att stadsbarnen får vara med i den svenska vackra naturen :love_transparent:
Har ett Kräftfiske skapligt närma Krilles tjuvfiskarsjö som vi har tillsammans i jaktlaget . Följt vissa barn inom jaktlaget nu i 30 år många av de barnen har nu växt upp o har barn själva De ringer alltid o vill vara med o samtidigt att deras barn skall växa upp med dessa fantastiska helger med kräftfiske o abbormete. Värmer alltid när de ringer o vill boka så det passar för semester....

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K