Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Det är tillräckligt med vatten i vattenlåset så de fyller sin funktion och inte blir någon lukt. Har inte monterat vattenlås så förut men gjorde det nu för att det blir stopp lättare om det är "rätt" monterat med all ris och olja som hälls i hoarna men jag kan ändra vattenlåset 5 mm så kanske du blir nöjd.
Nä jag behöver inga skisser
Det ska in't va ris o bönor i silen....:oops:. Låt dom slå ur böset i ett durkslag först innan disk, ge grisen innehållet sen:):thumbsup:.

Barnen har gått Micke.T utbildning i sjövett, gamla sura sjökapteners utbildning suger fett:laugh2:;)
20220803_150714.jpg

20220803_150341.webp

Ja, men du ska vara glad att det är semestertider.
Jag har sett många som klarar av att köra som folk. Jag definierar dessa som turister på tillfälligt besök.

Är det rondellkörningen du stör dig på mest?
Nej, trasslandet med små gatorna som är enkelriktade, hahaha. Men gick bra idag jämfört med i fjol...Är du uppväxt i Vännäs..? Minns du reagera på en sångerska tidigare...

Det var en förfärlig massa folk på Sommarland idag med en rejäl trängsel. Så jag lämnade familjen där och körde till en kompis 15 km därifrån. Vi i vår tur körde sedan och fikade, det var precis perfekt. Sedan hämtades en nöjd familj upp för hemfärd. Så det blev en trevlig dag för samtliga.

Måste ta bladet från munnen. Här sitter någon och raderar o domderar som han vill. Har svårt för folk som älskar att bestämma.
Tänk dig för innan du fortsätter.
Alla är vi olika, men att sitta på höga hästar är inte min grej, din tid som kapten är över. Tänk på det!!
Vars ä dä gnäll, kaptenen i fråga följer sin lärdom o så sin trygghet..Alla ska vi lära oss innan alla fötterna pekar uppåt, hahaha :oops:

Gör som thai stoppa gängtejp på allt även det sitter en packning där.

På toan i vårt thaihus var det till och med så att gängtejp stockade igen flödet. Då var jag ond och tog bort eländet.
Har förklarat att det inte behöver gängtejp när de använder flexibla slangar med löpmutter och visat dem packningen men vad har en farang att lära en thai, de tittar mest på mig som om jag är helt dum i skallen och allt lim de har på som stelnar och täpper till inloppsventil i toastolen och pelatorer.

Idag har det varit diverse aktiviteter, började med att besöka frisören & ändrade inte stil nå mycket.. Och inser att kalufsen ej är lika kraftig som förr.
Men nöjd med resultatet & frisörens engagemang så 10 saxar i betyg där!

Sedan en snabb tur ut till bygget,dom har börjat formsätta runt pelarna,här använder dom ett smart system som dom punktar ihop på några ställen.

20220804_112418.webp

20220804_115754.webp

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7