Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Funderar på billigast boende alternativ medans man väntar mellan båtarna.
Vanliga fall brukar jag sova på en polares soffa men hans fru kom till Sverige från Malaysia i veckan så då går inte det. Dom flesta andra har familjer så klampa in där och ockupera en soffa går ju inte...
Funderat på tält men vågar man tälta utanför camping 2022?
Nä får nog bli sjömanshotell.
Göteborg Onsd-Fred ca 500kr per natt.
På Fred köpa sig en påse av dom billigaste ölen på bolaget och sätta sig i en park.
Ta nattbuss till Stockholm och sova på den.
Sjömanshotell i Stockholm från Lörd till påmönstring 300kr per natt.
Blir hyfsat budgetresa i Sverige 5555555 ;)
Skyller på Hellström för jag tänker inte betala 4000kr natten i Gbg på budget hotell över helgen för han skall fira 20 års jubileum på Ullevi.

Hade ju andra planer innan men det var ju när dom sa jag skulle få fast. Nu blir det leva sparsamt och khao pad gai igen, nackdelen med att vikariera sig fram.
Morgondagen är osäkrare så man får hålla igen ifall att ;)
Bra plan! Men köp ett par flak öl så får du garanterat massor av polare t ex i Brunnsparken direkt. Ha det gott! :)

Kaffe i morgonsolen :)

BDE4D280-3C0B-48C9-95F5-B79BD163243A.jpeg

Som vädret har varit senaste veckan i Sverige så längtar jag inte bort för fem öre. Svenska sommaren är fortsatt bäst för mig. November närmar sig med stormsteg och då är det ombytta roller. Då dricker jag gärna morgon kaffet sittandes utanför huset i Bang Saray.

Planerade för djurgårdspromenad. Hann bara gå en kort sträcka innan äldste sonen ringde och bjöd in oss på middag. Därför blev det bara en kort promenad bland turisterna som skulle till Skansen och Grönan i det sköna och soliga vädret.
Medan frugan har bearbetat håret har jag varit nostalgisk och lyssnat på Abba och Boney M medan jag gått igenom nyhetsflödet.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K