Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jag och lilleman har varit i Lund och hälsat på farsan, en svettig tur i 29 graders värme. Det blir middag i trädgården när det har blivit lite svalare, för varmt att grilla nu.
Hej

Ja det är riktigt varmt idag, tillbringade större delen av dagen på sjön där det var lite svalare, sen var vi vid sjöboden och badade nu på e.m, många tar upp redan sina båtar och packar sina bilar, på måndag börjar ju många att arbeta och skolorna startar igen.

Mvh isan lover

Jag har inte gjort någonting idag. Jag kände redan i morse att jag ville lata mig hela dagen och det är väldigt sällan när jag är i Sverige.
Ohyfsat med benen på bordet men en härlig viloställning. :beer:

Katten gör mig sällskap också då och då.

220814-1.jpg

220814-2.jpg

Har inte gjort något, sen tog jag ett dopp i poolen :)

Ursäkta för OT men..... Om man flyger bangkok till Göteborg med byte på Arlanda, måste man fortfarande checka in väskan igen på Arlanda?
Har för mig de ändrade för länge sen att den incheckade väskan åker hela vägen, men kommer inte ihåg säkert.

/ SatanG

Ursäkta för OT men..... Om man flyger bangkok till Göteborg med byte på Arlanda, måste man fortfarande checka in väskan igen på Arlanda?
Har för mig de ändrade för länge sen att den incheckade väskan åker hela vägen, men kommer inte ihåg säkert.

/ SatanG

Så länge du håller dig inom samma allians så brukar det gå bra.
Knepigare om man blandar allians

/ SatanG
Håll dig till hela resan på samma biljett.

/ SatanG
Generellt så är det inga problem att få väskan hela vägen då det finns tull även i Göteborg.

Dock ett varningens finger beroende på vilka flygbolag du reser med, då alla inte har interline-avtal.

Men Thai-SAS är inga problem.

Ja då var vi hemma I Kiruna,och relativt varmt måste jag erkänna + 17 nu.
Kollat igenom vad som hamnat i brevlådan som kompisen tömt,jäklar vad reklam och endast ett viktigare brev. Nu iväg och handla lite färskt att stoppa i kylskåpet,kvällsmaten har jag redan bestämt blir korv & makaroner. Jag har faktiskt längtat efter det :)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K