Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Haft en del kontakt med dessa, där får hon även kontakt med veterinärer som steriliserar ock kastrerar på deras anläggning, tänkte ta en tik från dem förut, en Pittis , men grannen skulle nog inte gilla om jag kom hem med en stor fullvuxen pittis så avstod, så valpen nu får växa till sig i stället så blir hon en stor tigrerad Pittis tik i stället :laugh2: :laugh2: Men jag vet hur noggranna de är med adoptivpersoner, kontrakt på både det ena och det andra skall man veta. De ville ha kopia på pass, visum mm bostadsadress så de kunde komma och hälsa på djuren efter en tid. Dessa kan jag varmt rekommendera

Skönt efter regnit fjällväder idag :p .
SmartSelect_20220817-172446_Gallery.jpg
SmartSelect_20220817-172342_Gallery.jpg

20220817_170945.jpg

SmartSelect_20220817-172425_Gallery.jpg

Jag och 2nd eng blev fast här, jag fråga runt, allt fullt, sluta så här men nu är vi lite dragna var på pub och åkt tillbaks till gatwick när vi var gött runda han somna så och jag sitter med en 70 åring till höger och en ung kille som nästan somnat i knät till vänster.
Får se om vi får flyg, för 2nd om det går till färöarnarna om 3 timmar mitt om 7 timmar gonatt, full är jag och hade lite kul.

20220818_025043.jpg

Igår kväll under rastningen av hunden såg jag att någon gjort upp en eld inne i en busskur,stod en person och eldade på sittbänken.
Bilar körde sakta förbi utan att stanna,så jag sneddade över körbanan, gick in i kuren och sparkade ut elden & frågade va fan han höll på med!! Fick till svar att han frös :) skällde ut mannen som var 30-40 år och bad han dra åt H-vete...
Vilka idioter det finns ute i samhället...

Och fiskarn har tillstånd att sälja till dig som privatperson ??
Hej

Ja numera har varje registrerad fiskebåt rätt att sälja direkt till kunder för ett visst belopp per månad, det viktiga är att båtens fångst är noterad och avräknad mot deras kvoter, inte ett enda kilo får föras iland onoterat och kontrollerna är omfattande.

Det verkar vara flera medlemmar här som inte är så insatta i hur det svenska yrkesfisket fungerar och vilka lagar och regler som gäller.

Mvh isan lover

Börjar bli lite trött nu, kan inte säga att vi inte försökt men sånt flygkaos igår så inte ett rum.
Gick runt på hotell åkte iväg och gick på hotell, dom ringde, vi gick på pubar och fråga.
Nu luktar man nog där efter ;) inte ett rum.
Shit va trött jag är.

20220818_063647.jpg

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7