Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nog inget men du är kommunist, så lite extra fel.
Helst skall det vara stängda gränser och matransoner, pengar är överflödigt.
Som du trogen kommunist så undrar man ibland om du har någon koll alls på din ideologi?
Fel fel fel som Magnus Härenstam sa, inte kommunist men röstar V för vill ha tillbaka S som det var en gång i tiden, kom nu inte med att SD är som S var förr, tror aldrig tx Palme skulle tagit Åkesson i handen

Rymdes det många liter :)
Du är smart du, exkt det jobbet jag hade på sidan om , En bra tig hade jag samt ongränsat med 2tums rostfritt och sen handlade man fina bunkar med mejerikoppling eller så körde man en krage på burken med dubbla feta oringar, skulle trycket bli för högt dvs. stopp i kolonnen så skulle den bara poppa ur burken. Så helt rätt , drömde om såna apparater några år, Svetsade halva nätterna :laugh2:

Skiter väl om hur jag bor, bara sängen är ok så sover jag ju och sen drar jag vid fem på morgonen. Bra säng och AC rent och snyggt funkar , max 500 bath

Är det bara för sen ankomst och tidig avgång så spelar det ju ingen roll.
Ska du däremot vidare så är ju Kantary exemplariskt placerat om du ska ut på 304:an.
Det finns dessutom en rätt bra restaurang (den var bra åtminstone) i hotellet om du vill ha farangmat som omväxling.

Är det bara för sen ankomst och tidig avgång så spelar det ju ingen roll.
Ska du däremot vidare så är ju Kantary exemplariskt placerat om du ska ut på 304:an.
Det finns dessutom en rätt bra restaurang (den var bra åtminstone) i hotellet om du vill ha farangmat som omväxling.
Priset på Kantary är väl inget för en fattigpensionär antar jag.
Lägger hellre skantarna på en god middag i Pattis, sist jag var där så var vi ett sällskap som käkade ostron , suchi, lax samt allsköns skalddur, En tiktig suschi eller skaldjursbuffe för några tudenlappar + dricka per skalle, det gillar jag att lägga slantar på

Priset på Kantary är väl inget för en fattigpensionär antar jag.
Lägger hellre skantarna på en god middag i Pattis, sist jag var där så var vi ett sällskap som käkade ostron , suchi, lax samt allsköns skalddur, En tiktig suschi eller skaldjursbuffe för några tudenlappar + dricka per skalle, det gillar jag att lägga slantar på

Jag har för mig att det var överkomligt pris om än kanske inte det billigaste man kan få i korat, snarare mot det dyrare hållet.
Det du däremot kan göra är att svänga förbi Korat Wagyu och köpa med dig lite vettigt kött så har du riktig brakmiddag för överkomlig summa.

Skiter väl om hur jag bor, bara sängen är ok så sover jag ju och sen drar jag vid fem på morgonen. Bra säng och AC rent och snyggt funkar , max 500 bath
Håller jag med om, varför betala dyrt för ett rum man är i cirka 1 timma vaken tid per dygn. Tog en 2 veckors resa till Pattaya -92 och då ingick Royal Cliff i priset men de skulle ha extra betalt för dambesök när vi kom hem på nattkröken så vi flyttade dagen efter, fint hotell men någon ordning och reda får det vara :)

Du är smart du, exkt det jobbet jag hade på sidan om , En bra tig hade jag samt ongränsat med 2tums rostfritt och sen handlade man fina bunkar med mejerikoppling eller så körde man en krage på burken med dubbla feta oringar, skulle trycket bli för högt dvs. stopp i kolonnen så skulle den bara poppa ur burken. Så helt rätt , drömde om såna apparater några år, Svetsade halva nätterna :laugh2:
Det finna apparater att köpa från Lazada.

Håller jag med om, varför betala dyrt för ett rum man är i cirka 1 timma vaken tid per dygn. Tog en 2 veckors resa till Pattaya -92 och då ingick Royal Cliff i priset men de skulle ha extra betalt för dambesök när vi kom hem på nattkröken så vi flyttade dagen efter, fint hotell men någon ordning och reda får det vara :)
Vadå, fick inte frugan vara med :oops:

Jag har mina stamhotell i de flesta städer i detta land vid det här laget, har farit runt med hoj mer än vad många vet om. Har ju varit nere singel och åkte runt i ett par månader varje år sedan 2007, förutom de år vi bodde här bofast , även då far jag runt, blir ett par riktiga turer snart när regnsäsongen är slut

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K