Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
För min del blir det ett tandläkarbesök idag. En liten bit har gått av på insidan av en kindtand och dom vassa kanterna skaver på tungan. Gick att boka på webben och lyckligtvis hade min tandläkare en ledig tid idag. Hon är duktig och lätt på handen.
För min del blir det ett tandläkarbesök idag. En liten bit har gått av på insidan av en kindtand och dom vassa kanterna skaver på tungan. Gick att boka på webben och lyckligtvis hade min tandläkare en ledig tid idag. Hon är duktig och lätt på handen.
Lite avundsjuk blir man.
Men 5 veckor sen är det min tur.
Bokade på Söndag efter avmönstring så fick några dagar ifall det skulle bli försening med avmönstringen.
Var billigaste resan den dagen med Got-Munich-bkk.
Full fart på varvet, neddockning av ett projekt och fortsatta arbeten vid kaj för det andra projektet jag har just nu. Trevligt väder, Djurgården levererar som vanligt.
Lite avundsjuk blir man.
Men 5 veckor sen är det min tur.
Bokade på Söndag efter avmönstring så fick några dagar ifall det skulle bli försening med avmönstringen.
Var billigaste resan den dagen med Got-Munich-bkk.
Jag tycker det är jobbigt mentalt att räkna veckor dagar och timmar tills man får åka. Därför väntar jag ofta med att köpa biljett till sista veckan. Ja det är dyrare men vill vara flexibel om nåt händer. Bilen kan ju i princip lägga av när den vill och det är inte alltid det passar
Tillbaka efter att ha blivit rånad av tandläkaren, 1395 spänn för en lagning som tog 25 minuter. Och då var 600 i tandvårdsstöd avdraget. Bra förslag från SD med samma högkostnadsskydd för tandvård och sjukvård.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.