Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
En av de värsta korruptionsskandalerna i världshistorien har orsakat långvariga skador inom många sektorer i det sydostasiatiska landet Malaysia. Ett ovärderligt så kallat världsarv har till exempel på ett chockerande sätt lämnats vind för våg.
Känner igen det, inte varit ute på finare etablisemang på många år under public hours pga vilding.
Har försökt men blir mer jobb än kul hålla ordning på vilding.
Får se nu när han är äldre..
Känner igen det, inte varit ute på finare etablisemang på många år under public hours pga vilding.
Har försökt men blir mer jobb än kul hålla ordning på vilding.
Får se nu när han är äldre..
Vi försöker att göra allt vi vill göra och har med oss mini på det. Men just Fine Dining, där går nog gränsen. Inte för att Mini inte skulle kunna uppföra sig utan för att andra gäster på sådana etablissemang inte är särskilt förlåtande, då de är där för en fantastiskt upplevelse.
Då kanske man inte vill höra barn, slammet och cartoonljud.
Men mini har varit med på Heaven23, Sjömagasinet, Waterfront och en massa andra ställen också. Så han övar sig för att gå på riktig Fine Dining.
Vet precis vad du menar. Min äldsta pojk gjorde det oerhört svårt att gå ut, överallt, fullt spett framåt och aldrig titta bakåt gällde under lång tid.
Men det flockades ju många unga vackra försäljare på Central etc som ville hjälpa till
Sitter med en gammal landslagsmålvakt i hockey för Sverige och små funderar om kostnader för att engagera sig och hur mycket det kostar idag att sätta ett barn i sport.
66 landskapper i mål.
Har framryckt ett steg till i riktning mot BKK. Fick iväg visumansökan i dag. En del små förändringar har skett mot förra året om jag minns rätt. Nu är det högst tre dagars väntan på svar. Läste att det fortfarande är två månaders väntan på pass.
5555 så omogen man blir när man träffar kändisar.
Satte mig och tjöta med en gubbe, sen kommer J-O Waldner in, tjena Javis.
Jag blev helt vafan, fick kolla en gång till vem sitter jag och tjötar med.
Målvaktsbusen.
Blev som en tonnåring, ärligt, 2 svenska hjältar på samma dag, det händer inte...
Och med den ene klicka det, vi har utbytt och skall ses igen.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.