Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Silken skön gubbe Javenblad var riktigt kul att tjöta.
Tror du skall vara lite försiktig där. ;)

Här får Javeblad diagnosen ADHD​

Av: Emil K Lagnelius
PUBLICERAD: 19 SEPTEMBER 2013

”Det var en pusselbit som föll på plats”

bd7e5e6bb2614803d0994e086e613fc1.jpg

Javeblad hoppade på domaren under blackout

Han har gjort 17 landskamper med Tre Kronor – men är mest känd för sitt överfall på en domare.
I SVT:s program ”Arga doktorn” får tittarna se när Thomas Javeblad, 50, får beskedet att han har ADHD.
– Det var som en pusselbit föll på plats. Jag kan förlåta mig själv för vissa saker jag gjort, säger han till Sportbladet.

Tror du skall vara lite försiktig där. ;)

Här får Javeblad diagnosen ADHD​

Av: Emil K Lagnelius
PUBLICERAD: 19 SEPTEMBER 2013

”Det var en pusselbit som föll på plats”

bd7e5e6bb2614803d0994e086e613fc1.jpg

Javeblad hoppade på domaren under blackout

Han har gjort 17 landskamper med Tre Kronor – men är mest känd för sitt överfall på en domare.
I SVT:s program ”Arga doktorn” får tittarna se när Thomas Javeblad, 50, får beskedet att han har ADHD.
– Det var som en pusselbit föll på plats. Jag kan förlåta mig själv för vissa saker jag gjort, säger han till Sportbladet.
Japp det berätta han om och han sa att det var en stor lättnad när han fick en diagnos.
Känner nog rätt många med sådan diagnos och vara försiktig för vad.
Vilket som var en kanonskön gubbe och trevlig att tjöta med, var bästa tiden av mitt Sverigebesök denna gång prata med han..

Ja men det kunde knappast vara han. :'(
Kunde vart då Salo bor i Surte idag, samma komun jag växt upp i och dom 2 känner varandra väl.
Även han kom på tal pga av veckans skriverier och dom 2 är polare till vardags iaf enligt hans utsago, den ene bor i ale kommun och den andre i Kungälvs och inflyttade och rätt lik bakgrund.
Jag är inte sådan hockeynörd som du men antar att man känner igen namnet från 80 talet.
Själv var jag för ung då men kände direkt igen Waldner när han kom in, han mins man....

Japp det berätta han om och han sa att det var en stor lättnad när han fick en diagnos.
Känner nog rätt många med sådan diagnos och vara försiktig för vad.
Vilket som var en kanonskön gubbe och trevlig att tjöta med, var bästa tiden av mitt Sverigebesök denna gång prata med han..
Öppet mål så bli inte förbannad nu, hört den om lika barn leka bäst

Öppet mål så bli inte förbannad nu, hört den om lika barn leka bäst
55555, för lat för att ha ADHD och har absolut inga koncentrationssvårigheter eller problem sitta på en skolbänk, dock blev mer uttråkad av ointresse från skolan.
Andra gick 3 år på gymnasium för att komma in på universitet, jag gjorde allt på 2 terminer.
Vare sig dum eller överaktiv men kan bli snabbt ointresserad av att lyssna på självklarheter.
Dock har jag svårt att ta tristess och dagar utan arbete eller något att göra, jag gillar att arbeta men då med något vettigt för jobba för nåt som inte ger n¨t är inte min grej.

55555, för lat för att ha ADHD och har absolut inga koncentrationssvårigheter eller problem sitta på en skolbänk, dock blev mer uttråkad av ointresse från skolan.
Andra gick 3 år på gymnasium för att komma in på universitet, jag gjorde allt på 2 terminer.
Vare sig dum eller överaktiv men kan bli snabbt ointresserad av att lyssna på självklarheter.
Dock har jag svårt att ta tristess och dagar utan arbete eller något att göra, jag gillar att arbeta men då med något vettigt för jobba för nåt som inte ger n¨t är inte min grej.
Ja du är väl med i Mensa klubben?

Här kan ni testa er sjävla och få resultat men om ni vill bli medlem i mensa kostar det.

Varenda gratis IQ-test spikar man väl som oftast och får erbjudande om att söka för att se om man platsar i MENSA.
Jag förstår inte vad ett medlemsskap i MENSA skulle kunna ge en.
Jag har relativt lätt för IQ-tester, med det beror nog egentligen på sättet jag tänker på. Det kan vara användbart ibland med ibland är det bara ett hinder.

Varenda gratis IQ-test spikar man väl som oftast och får erbjudande om att söka för att se om man platsar i MENSA.
Jag förstår inte vad ett medlemsskap i MENSA skulle kunna ge en.
Jag har relativt lätt för IQ-tester, med det beror nog egentligen på sättet jag tänker på. Det kan vara användbart ibland med ibland är det bara ett hinder.
Illustrerad vetenskaps IQ test är det riktiga som mensa använder men håller med dig betyder ingenting.
Det tar nästan en timma att göra men har inget att göra med allmän kunskap eller utbildning, bara att se samband i number och symboler.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K