Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Hej

Idag fick frugan 3 humrar i dom två tinor hon har lagt i ifrån land vid sjöboden, gissa om hon blev glad, förra året fick hon totalt 3 st på en månad.

20220928_133157.jpg

Mvh isan lover

I dag är jag en lycklig man eftersom jag fått mitt visum för 90 dagar efter div strul. Har ett Ö i mitt namn och det är inte bra. Systemet verkar ha svårt att hantera detta trots att jag skrev OE. Förvånad över att få ett visum kl 20.
Åker den 6 oktober. Räknar med att stanna till mitten av mars.
Känns skönt att få resa nu med krig i närheten, gasproblem och hot om elbrist.

I dag är jag en lycklig man eftersom jag fått mitt visum för 90 dagar efter div strul. Har ett Ö i mitt namn och det är inte bra. Systemet verkar ha svårt att hantera detta trots att jag skrev OE. Förvånad över att få ett visum kl 20.
Hur gjorde du med försäkring? Behövdes det?

Jag har Folksam som ger 45 dagar. Resten får jag betala dyrt för. Anser det bra med försäkringar men detta kan man säkert ha olika uppfattningar om. Vet dock att sjukvård i Thailand kan bli dyrt.
Jag delar din uppfattning att man bör / ska bara försäkrad hela tiden i Thailand.

Jag var mest nyfiken på om du var tvungen att visa / ladda upp försäkringarna för samtliga dagar för att söka visumet?

Jag delar din uppfattning att man bör / ska bara försäkrad hela tiden i Thailand.

Jag var mest nyfiken på om du var tvungen att visa / ladda upp försäkringarna för samtliga dagar för att söka visumet?
Jag brukar ringa och berätta vilken tid jag är borta. Totala antalet dagar minus 45 dagar är vad jag betalar för. Försäkringsbolagen gör olika. Jag har Folksam efter att frugan var medlem i Handels.

hur lång tid tog det från start till beviljat visum ?

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K