Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag var för liten för att få gå in men vi försökte titta under tältduken! Ibland så visade någon av damerna som var med i showen upp sig utanför och gjorde lite reklam också.
Jag var för liten för att få gå in men vi försökte titta under tältduken! Ibland så visade någon av damerna som var med i showen upp sig utanför och gjorde lite reklam också.
I dag har vi varit och fått femman. Känns bra eftersom vi fått uppgift om att covid finns i BKK. Därefter jag jag träffat gamla kompisar och önskat God Jul eftersom jag är borta och kommer tillbaka i mars.
Vädret är ganska trist i stockholmstrakten. Därför känns det som att det är rätt tid att åka. Vädret i BKK är dock inte enbart positivt. Finns översvämningar på en del platser.
Känner Boris Bravin som startade Colorado rätt så väl, det händer att han är i Rayong där hans grabb har eller har haft hus.
Boris är en finurlig och mycket trevlig man men han var full i fanken och ville se bankboken när man var och hälsade på döttrarna Ann och Irene
Blev erbjuden jobb på Ölands Djurpark av honom men lönen var fel på några olika sätt
I dag har vi varit och fått femman. Känns bra eftersom vi fått uppgift om att covid finns i BKK. Därefter jag jag träffat gamla kompisar och önskat God Jul eftersom jag är borta och kommer tillbaka i mars.
Vädret är ganska trist i stockholmstrakten. Därför känns det som att det är rätt tid att åka. Vädret i BKK är dock inte enbart positivt. Finns översvämningar på en del platser.
Var på H&M och kollade kläder, har ju inte rört mig så mycket dom sista månaderna, det ingick inte i arbetet, jag fick gå på oversize och kolla och då inte oversize på rätt ställe.
Vad fet jag blivit, kommer ju inte kunna gå ut, första yngste sonen sa när jag kom hem, mommy mommy, daddy have baby och klappa mig på magen.
Får gå på Thaidiet nu...
Ja, men det var faktiskt för 16 år sedan och en hjälp till självhjälp, de ypplystes även om att nu stänger jag plånboken , och så har det varit . Nu diskuterades vad jag förstår om Thais lathet att försörja sig själva när det finns farang i familjen, inte vad som ges vid ett giftemål som gäva av farangen, Min fru hade hus samt allt färdigt, bara för mig att flytta in, Bott permanent där flera år samt bott halvårsvis under 12 år, så nog har jag tagit del av min frus vedermödor. Traktorn samt en mindre AC är vad som har köpts av mig. med tanke på hur vissa faranger blir fetblåsta känner jag mig väldigt lyckligt lottad efter snart 17 år med min hustru
Om dom behöver hjälp är en sak, är nog inte det folk skriver om här men när dom ser farangen som en extrainkomst.....
Mig veterligen ligger det inte i kulturen att den ingifte Thaimannen försörjer fruns familj och absolut inte släkt, det har dom avklarat via sinsod.
Finns ju faranger som köper bil och hus till sina svärföräldrar som ibland tom är yngre än dom själva och inte alltid faranger som har det så fett igentligen.
Om dom behöver hjälp är en sak, är nog inte det folk skriver om här men när dom ser farangen som en extrainkomst.....
Mig veterligen ligger det inte i kulturen att den ingifte Thaimannen försörjer fruns familj och absolut inte släkt, det har dom avklarat via sinsod.
Finns ju faranger som köper bil och hus till sina svärföräldrar som ibland tom är yngre än dom själva och inte alltid faranger som har det så fett igentligen.
Själv har man ju blivit en fet liten gubbe nu så kanske borde hyra mig ett radhus i Mahasarakham, kanske går bra viktmässigt....
Bara åka till svärföräldrarna och leva på det som serveras och använda svärmors konto som lönekonto.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.