Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Fudge cake och GT...

Ensam

20221003_210007.jpg
Skall hämta upp ett gäng brownies i eftermiddag, CBD brownies :thumbsup:

Vi har allt fullt gym ombord men man måste gå dit med. ;)
Jag gnäller inte utan driver med mig själv.
Jag har klagat på överviktiga på forumet innan och nu är jag där.
Ibland undrar man, efter alla dessa år så är jag inte "allvarig" och lipar, nu är jag en av tjockisarna thats it, det med bantning och fyfan, jaja det var självironin i det.
Kul att du kommit till insikt :laugh2: Ja skopa självironi mår man bra utav:laugh2:

Får väl se till att inhandla några godsaker idag så här på kanelbullens dag. Äter inte mycket kakor men en kanelbulle har man svårt att motstå.
Jag håller mig på den slanka sidan 6 dagar i veckan, samt en dag(fredag)i veckan, kan jag ta en chipspåse och en öl eller cola, detta med lite hantel gym samt gummiband mm har gett mig en bra kropp på ålderns höst , 93 kilo nu och inte mycket fett, det går utmärkt att forma kroppen vid 72 års ålder, inget att ursäkta sig med

PRO??? Sosseförening!
Knappast här, och inte i Sverige heller
PRO brukar ha pensionerade VD, jurister, företagare, försäkringsfolk i organisationens ledning.
Personer med riktig erfarenhet.

Här är det nog ingen i vårt lokala grupp som har röstat på S någon gång.
Mest fd företagare och gubbs som jobbade åt svenska företag utomlands innan pensionen.

Vår motsvarighet till PRO i Udon Thani och onsdagsträffarna.

Senast ändrad:
Knappast här, och inte i Sverige heller
PRO brukar ha pensionerade VD, jurister, företagare, försäkringsfolk i organisationens ledning.
Personer med riktig erfarenhet.

Här är det nog ingen i vårt lokala grupp som har röstat på S någon gång.
Mest fd företagare och gubbs som jobbade åt svenska företag utomlands innan pensionen.
Nja, med en ordförande som suttit i riksdagen 20 år för socialdemokraterna..... En väldigt smygpolitiserad organisation tyvärr.

Skulle någon komma med förslaget om Melodikrysset tar jag min back Red Horse och lämnar sällskapet omgående.
Va? Har du omvänd åldersnoja? Vill inte känna dig som pensionär?

Melodikrysset är del av P4as familjelördag, med "Ring så Spelare Vi" innan!

Det är.för.alla.åldrar. nu för tiden.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar