Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Varit en sväng till köttet nu på morgonen, här väntas regn och ev snöblandat så jag täckte över det. Nu är det bara hålla tummarna att inte nallen hittar dit.Tänker låta det hänga där fram till söndag.

20221005_074454.jpg
Varför inte hänga det hemma?

Vaknat upp ur narkosen och tillbaka på avdelningen.
Så långt allt väl..nu är det bara att hoppas på ett gott resultat.:)

Min ena rumskompis har fått åka hem och den andra är ute och går en runda.
Själv får jag vänta tills imorgon innan jag får stiga upp.:(

1664976069169.webp
Om du tycker att du är i form för att kliva upp ur sängen så gör inte samma misstag som jag. Jag glömde nämligen att kolla att det satt en slang ansluten från pillesnoppen till en påse som satt fast på sänggaveln. Det gjorde ont när jag tog sats och reste mig kan jag lova, huva.

Om du tycker att du är i form för att kliva upp ur sängen så gör inte samma misstag som jag. Jag glömde nämligen att kolla att det satt en slang ansluten från pillesnoppen till en påse som satt fast på sänggaveln. Det gjorde ont när jag tog sats och reste mig kan jag lova, huva.
Glömsk är jag men riktigt så glömsk är jag inte.
Det räcker ju med att lyfta på täcket så blir man påmind att det är något som inte stämmer :laugh2:

Vaknat upp ur narkosen och tillbaka på avdelningen.
Så långt allt väl..nu är det bara att hoppas på ett gott resultat.:)

Min ena rumskompis har fått åka hem och den andra är ute och går en runda.
Själv får jag vänta tills imorgon innan jag får stiga upp.:(

1664976069169.jpeg
Gott att allt gick bra! Sjukhus är inte roligt men du har ju en bit att åka hem. Ta hand om dig och slangen!

Jag o syrran fick en chock i måndags då vi fick reda på att en upphandling redan hade påbörjats för en månads sen, Den upphandlingen styr hela vårt företag o ca 25 anställda och den skall vara inne den 6e okt . Jag betalar 20 tusen om året just för att företag skall kontakta oss om nya upphandlingar kommer, Vid kontakt av det företaget var det bara typ utan personligt ansvar . Helt sjukt stressande, Syrran o jag jobbat typ dygnet runt i några dagar men nu i kväll tryckte på knappen o lämnade in Så nu ett glas rött ...

Var hos en av sönerna och två barnbarn på middag och för att säga hej då inför den stora resdagen i morgon. På TV varnade man för snö i delar av norra Sverige så det är väl bara att konstatera att det är rätt tid att åka till BKK. Trots allt är det med blandade känslor jag far. Jag väljer ju bort barn och barnbarn. Med normala flygpriser hade de kunnat besöka oss men nu är priset för en familj på fyra runt 50.000 kr ovanpå elpriser, dålig kurs för kronan och räntehöjningar. För mycket.

Kan du komma och fortsätta med min ;)
Har du sand eller betong under konstgräset?
Sand, sten och jord under konstgräset men det ligger en markduk (liknar mest en presenning och inte som markduk i Sverige) under konstgräset. Markduken stoppar ogräs från att växa och det fungerar bra.
Visste ju inte hur det skulle funka med konstgräset mär jag lade dit det i februari men det har hittills funkat bra. Lätt att hålla rent, bara att sopa.
Markduk och konstgräs inköpt på Home Pro i Bang Saray men finns nog överallt.

Sand, sten och jord under konstgräset men det ligger en markduk (liknar mest en presenning och inte som markduk i Sverige) under konstgräset. Markduken stoppar ogräs från att växa och det fungerar bra.
Visste ju inte hur det skulle funka med konstgräset mär jag lade dit det i februari men det har hittills funkat bra. Lätt att hålla rent, bara att sopa.
Markduk och konstgräs inköpt på Home Pro i Bang Saray men finns nog överallt.
Jo dom säljer stora rullar konstgräs på Dohome borta där vi bor.

Sitter i köket och lyssnar på vinden, det blåser rejält idag. Dock inte särskilt kallt, 13 grader som morgontemperatur. Det blir nog en ganska lugn dag i väntan på kvällen när det är dags för hockey, Redhawks vs Luleå.

Sitter i köket och lyssnar på vinden, det blåser rejält idag. Dock inte särskilt kallt, 13 grader som morgontemperatur. Det blir nog en ganska lugn dag i väntan på kvällen när det är dags för hockey, Redhawks vs Luleå.
Hej

Blåsigt här också med en västsydvästlig vind på 14-20 m/s och det har regnat i natt, det är 13 grader i luften och 14 i havet.

Mvh isan lover

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar