Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Här bestraffas man direkt när man missar på travet. Iväg 6.30 för att motionera. Skämt åsido, vi åkte för att lämna hennes son vid busshållplats. Livlig trafik på floden.

20221009_070633.webp

20221009_074100.webp

20221009_074139.webp

Bättre att jobba under tidspress som jag gjorde så att det blir gjort :laugh2:
Ja man jobbar bättre under tidspress, frugan frågade precis om jag kunde ta in tvätten, no i sabay sabay, maybe next week ;)
Funderar på om jag skall göra som igår, köpa par öl och slappa framför TV:n ikväll, soffan kommer inte föränns om 2 dagar så behöver inte göra nåt direkt innan och sen skall ju den liggas in....

Ja man jobbar bättre under tidspress, frugan frågade precis om jag kunde ta in tvätten, no i sabay sabay, maybe next week ;)
Funderar på om jag skall göra som igår, köpa par öl och slappa framför TV:n ikväll, soffan kommer inte föränns om 2 dagar så behöver inte göra nåt direkt innan och sen skall ju den liggas in....
Maybe next week 55555

Börja ösregna, perfekt fick man en anledning att inte gå ut med, frugan ville till Pattaya och ta en öl idag, slapp jag det, har par säsonger kvar att se på Sopranos på HBO.
Skall bara laga lite köttfärssås och spagetti sen ner och handla lite TV öl efter middagen, såhär lite har jag aldrig gjort när jag kommit hem innan, kanske är pandemiskadad ;)

Sitter i huset i BKK och lyssnar på ett häftigt regnande med åska. När det är över ska vi äta. Håller på med dygnsomställningen som inte är helt lätt. I morgon kommer en nong, som ska installera en ny varmvattensberedare och byta några trälister mot några av metall som inte kan ätas av småkryp.

Åkte till Jomtien i dag för att vara här några dagar. Har besökt terminal 21 som är en av frugans favoritplatser. En modern stor anläggning med thaistånd på en marknadsplats i mitten. Där kan man köpa div thaimat.

På vägen hem stannade vi för att köpa några öl och andra väsentliga varor. Jag blev blåst för att det är buddadag i dag. Det blev kaffe på balkongen i stället. Här sitter jag nu och lyssnar på åskan och regnandet.

Åkte till Jomtien i dag för att vara här några dagar. Har besökt terminal 21 som är en av frugans favoritplatser. En modern stor anläggning med thaistånd på en marknadsplats i mitten. Där kan man köpa div thaimat.

På vägen hem stannade vi för att köpa några öl och andra väsentliga varor. Jag blev blåst för att det är buddadag i dag. Det blev kaffe på balkongen i stället. Här sitter jag nu och lyssnar på åskan och regnandet.
Hej

Finns det inte mindre butiker som säljer öl, vin och alkohol ändå trots förbudet?

Mvh isan lover

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar