Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Bra, ge honom något i belöning om han sköter trädgården när du är ute på jobb. Det borde funka bra, det gör det hos oss.
Räcker jag säger til han men han visste inte hur den fungerade så skippade det denna gången.
Är ju ingen raketforskning men kanske skall visa iaf innan jag skickar ut en 12 åring som han var då med en elektrisk gräsklippare eller trimmer.

Ölen är ju som best när man kan sitta och se en ny klippt gräsmatta

7C69E8FC-E117-4F7E-8F51-4EDCB16A2DEE.jpeg
Ja du har en riktigt fin trädgård, själv sitter jag inte utomhus så mycket men hade jag haft en sådan fin trädgård hade det kanske blivit mer, jag har en plan men den kräver fastanställning och fast inkomst först.

Är i BKK på släktens sjukhem där min svärfar numera vistas ofta men han längtar hem. Är man 97 krävs en del hjälp när kroppen är utsliten. För mig innebär det tid vid datorn vilket kan visa sig intressant förutsatt att en ny regering presenteras. Ska ut på promenader också när solen inte skiner.

Ett av frugans många projekt är att försöka hålla liv i en från Sverige medförd ros. Ett annat är att lära en del anställda att det är viktigare att ta hand om kunderna i stället för att pilla på mobiler. Jag tycker att det verkar som en stor utmaning. Bortsett från det rent etiska kan det få konsekvenser om en kund ramlar och t ex bryter ben därför att någon slarvat och gått i från sin uppgift.

Träningskläder i syntet brukar lukta apa efter en stund. Ett tips är att blötlägga dom i vatten med ordentligt med ättiksprit en stund innan normal tvätt.
Ett vanligt tips på olika träningsforum.

Jag har sluppit luktproblemen genom att skölja i vatten och hänga utomhus på tork direkt efter träning. Solen gör underverk mot de där bakterierna som orsakar lukt. Viktigt att inte använda sköljmedel till funktionsmaterial, det "klibbar igen" och förstör förmågan att transportera svetten.

Funktionsmaterial låter som syntetmaterial. Är det något som luktar illa efter ett tag så är det just syntet. Jag kör med ull i stor utsträckning. Alltså inte till vardags men i tex underställ, strumpor när jag vandrar eller kör MC. Ull luktar inte efter användning och har bra egenskaper när man vill hålla sig varm och torr. En nackdel med ull är att det inte är så slitstarkt. Ull strumpor vid vandring är kanon men håller inte lika länge som syntet. Silke är ett bra material också. Använder silkes balaklava när jag kör MC för att skydda mina hjälmar men också för komforten.
Träningskläder i syntet brukar lukta apa efter en stund. Ett tips är att blötlägga dom i vatten med ordentligt med ättiksprit en stund innan normal tvätt. Funkar även på bomulls plagg. Speciellt bomulls plagg i mörka färger kan börja lukta efter ett tag då är ättika perfekt.
Har aldrig någonsin haft de problemen med funktionsmaterialen. Tror inte de skulle vara så populära om det vore som du skriver , Ull är bra för att sitta stilla på pass mm men fasen inte att svettas i, ett par sura ullstrumpor luktar ju fasen döden och lite till

Har aldrig någonsin haft de problemen med funktionsmaterialen. Tror inte de skulle vara så populära om det vore som du skriver , Ull är bra för att sitta stilla på pass mm men fasen inte att svettas i, ett par sura ullstrumpor luktar ju fasen döden och lite till
Okej då har vi väldigt olika erfarenhet. Får ullstrumpor att lukta surt ja då bet jag inte vad man svettas

Frugan är över hos grannarna, hon ville ha en öl så jag åker och handlar en, passar på att handla ett par till mig själv med men inte så jag hamnar i spamma musik nivå igen så ni kan vara lugna 55555 ;)
Har hittat par filmer att se och fortsatt 2 säsonger kvar av Sopranos att se så jag intar min nya favoritplats i soffan....

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K