Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Yngste gjorde i skolan idag, daddy work on boat.

20221117_180451.webp

Hej

Ja det är många som härstammar ifrån och talar Lao men att dom skulle utgöra en majoritet av dom närmare 65-70 miljoner som lever i Thailand har jag aldrig hört förr, man brukar väl uppskatta antalet Lao/Isaan till ca 15-20 miljoner och 33% av befolkningen.

Mvh isan lover
Får ju faktist se på karta, är väldigt liten del som ligger söderut och stor del som ligger norr om Bangkok och helst då nord öst om.

Ville bara jäklas lite, ta det inte personligt, drev bara lite med din religion och tro, jag går inte och gör nattvard, skämtade lite....
Jag är så naiv att jag tror att det finns bra människor inom de flesta religioner, har varit inne i en moske under pågående bön har varit på fest i syrianska kyrkan fest i svensk frikyrka lyssnat på thailändska munkar (utan att förstå ett skvatt 555) , allt detta utan skyddsväst 555

Har jobbat med folk från nästan hela värden men m***** slår alla rekord. Ett skit folk om du frågar mej
Seglade från Östhammar till Gbg i en fiskebåt som senare skulle till Senegal med en musse i besättningen, inga större fel på den gubben (tjaa han skulle visserligen fram med bönemattan ibland 555)

Senast redigerad av en moderator:
Ok förlåt men skrev sanning.
En erfarenhet har jag när jag tänker efter, när vi låg med segelskutan på i Las Palmas å vi var ute å festade å när vi gick hem till skutan var min dåvarande sambo skitfull å gick argt före å då kom det några herrar i nattskjortor och försökte ta med henne, hade inte jag gått bakom (kanske 10m) hade hon säkert fått sig en "behandling" så visst finns det kräk överallt, men man kan/bör ju inte dra alla över en kam

En erfarenhet har jag när jag tänker efter, när vi låg med segelskutan på i Las Palmas å vi var ute å festade å när vi gick hem till skutan var min dåvarande sambo skitfull å gick argt före å då kom det några herrar i nattskjortor och försökte ta med henne, hade inte jag gått bakom (kanske 10m) hade hon säkert fått sig en "behandling" så visst finns det kräk överallt, men man kan/bör ju inte dra alla över en kam
Jag och min fru har vart gifta i 9 år, var lite problem under pandemin men inget nu.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K