Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja jag minns det lite grann från grundskolan. IBM gjorde något projekt i min skola och satte upp en datasal. Datalektioner infördes. Ganska unikt på den tiden. Jag bara stirrade på skärmen och undrade vad vi skulle ha skiten till
Själv kodar jag endast i PHP. Påminner om C typ Java. Våra stora applikationer på jobbet är utvecklade i Delphi (Pascal). Den koden skiljer sig från PHP men jag förstår den hyfsat ändå.
Ja jag minns det lite grann från grundskolan. IBM gjorde något projekt i min skola och satte upp en datasal. Datalektioner infördes. Ganska unikt på den tiden. Jag bara stirrade på skärmen och undrade vad vi skulle ha skiten till
Det år konstigt, det började med ungdomars skolstudier i te.x It slutar med hur duktig ni gubbar är inom IT, konstigt
eller är ni bara egon allihop och tänker inte på barnen som ska växa upp och gå vidare. Viktigare att skriva att jag är bäst
Stackars barn, HUVA
Det år konstigt, det började med ungdomars skolstudier i te.x It slutar med hur duktig ni gubbar är inom IT, konstigt
eller är ni bara egon allihop och tänker inte på barnen som ska växa upp och gå vidare. Viktigare att skriva att jag är bäst
Stackars barn, HUVA
Stackars barn, HUVA
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.