Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Varför inte en Ford Mustang en Pippigul, det vore nåt :p
Fast Ford Raptorn hade en stor skärm en av dom större jag sett efter Tesla, en sådan skulle jag kunna tänka mig, pga skärmen, kommer Toyota dock med en pickis med samma skärm så står den före Ford pga kvalitet..
Nä jag gillar stora skärmar, mycket datainformation, motorer och sån skit det skiter jag i om mullrar eller ilar.
Skall vara futuriskt, helst digital info på själva rutorna med, det var det på XC90.

Det blev lite otur här. Verkar som jag får tre dagar utan jobb. Så tog en öl nu på Browns Sheffield. Den kunde vart kallare, kanske ska fråga efter is

20221129_122322.jpg

Fick precis samtal från polare som är med sin fru i Kuala Lumpur, hans bröllop i Malaysia vi var på, dom kommer hit på Fredag och hälsar på i 2 dagar. Sen skulle han flyga hem från KL den 9:de men hans fru skulle vara kvar ett tag för jobbet.
Helt perfekt, kan jag bo hos han när jag landar, slipper man tänka på hotell.
Där jag alltid bott innan när jag varit i Sverige men så gick han ju och gifte sig ;)

Fast Ford Raptorn hade en stor skärm en av dom större jag sett efter Tesla, en sådan skulle jag kunna tänka mig, pga skärmen, kommer Toyota dock med en pickis med samma skärm så står den före Ford pga kvalitet..
Nä jag gillar stora skärmar, mycket datainformation, motorer och sån skit det skiter jag i om mullrar eller ilar.
Skall vara futuriskt, helst digital info på själva rutorna med, det var det på XC90.
Här en bil för dig!

Spiderman med sin nya sparkcykel.
Idag blir det åka till Nissan iaf, sen en sväng förbi Boonthavorn och ser om garantin täcker kylen eller om vi skall köpa en ny.
Men först köra ungarna till skolan vilket som jag har sagt det förr är en enorm skillnad sen äldste bytt skola istället för 1 timmas körning på morgonen nu bara 5 min så är man hemma igen.

20221129_155951.jpg

20221129_155947.jpg

20221129_155945.jpg

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar