Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Nä dom är inte korsade med nåt annat,dom har flera varierande färger och ingen räv är den andra lik och det är dom rävar med väldigt mycket svart & även silver i pälsen som kallas så.
Finns enligt uppgifter 3 dominerande färgvarianter röd,svart och korsräv.
Ska strax börja pälsa av 2 rödrävar,den mindre är i den vanligaste färgen & den andra är en som kallas korsräv pga den avvikande mörka färgen. Jag ska även försöka lära mig att garva/bereda skinnen,men blir först skrapning & sätta upp skinnen på tanor som vanlig.

20221130_120655.jpg

Strax dags att köra till skolan.
Idag inga måsten allt är klart inför påmönstring och 10 dagar tills man flyger till Sverige sen blir det 4 dagar i Sverige.
Så får se vad man hittar på, funderar på att åka till Pattaya och klippa mig iaf. Kanske få sytt upp nya gardiner till condon med, dom som är där nu är för långa, skall man hyra ut kan man ju inte ha gardiner som släpar i golvet.

Om ni har Ca 47 minuter över & inte nåt att göra nån dag så rekommenderar jag er att se naturprogramet från Europas största myrområde & lite historia om människor som bodde där.
Fin natur & roliga grabbar som gör programmet på ett underhållande sätt.
Finns på svt play.

20221130_233414.jpg

Det gjorde jag med i början på 70-tslet, snacka om vilda västern ! 555
Då var det ett levande samhälle,nu är det knappt lönt att stanna för att köpa en glass. Synd för det är verkligen vackert i området,och en bit ner efter vägen utanför samhället kan man gå ner till älven och titta på gamla älvfåran.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K