Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

En kopp Tea och par kakor på bryggan.

20221227_153659.jpg

Tror aldrig jag har sett en husvagn i Thailand. Då måste man definitivt ha AC i vagnen tror jag bestämt.
Farsan bor i husbil i Spanien nere vid solkusten och där är det tidvis samma temp men dom har ju AC och funkar bra.
Eller så får man campa norr över och vid denna årstid då nätterna är svalarare.
Camping Koh Samui ;)

Screenshot_20221228_060604_Chrome.jpg

Farsan bor i husbil i Spanien nere vid solkusten och där är det tidvis samma temp men dom har ju AC och funkar bra.
Eller så får man campa norr över och vid denna årstid då nätterna är svalarare.
Camping Koh Samui ;)

Screenshot_20221228_060604_Chrome.jpg
Ja detta fritidsnöje kanske får genomslag även i Thailand. Har inte sett så många campingar men har ju inte letat heller. Hur är det med fricamping i Thailand, rent regelmässigt tänker jag?
Hade ju husvagn i Sverige då frugan kom hit. Hon ville ju bara campa på camping platser där det fanns dusch och andra bekvämligheter. Jag vill fricampa långt bort från sådant inklusive människor. Husvagnen är såld sedan länge. Thailand är egentligen det enda land vi kan semestra i. Andra länder blir bara problem att hitta thaimat :laugh2:
Får frugan inte sin somtam och annat thaislafs så går hon under. Helt otroligt att man kan vara så envis.

Tälta verkar börja bli lite inne nu i Thailand, såldes mycket olika tält och campingutrustning på Decathlon Pattaya.
Grannarna hade ju campingutrustat pickupen, dom hade slått upp tält på flaket och ut med campingbord och stolarna på gatan hemma ;) sen åkte dom iväg över helgen.
Denna årstiden och norröver, finns en del camping i tex Khao Kho.
Kollat på det och funderat på en weekend.

Screenshot_20221228_060949_Chrome.jpg

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar