Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Det kan vara världens bästa bar!

Svenskägt och oftast en svensk GM på plats.
Du kanske tänker på Gpoint?
Morgan?

Också en bar i toppklass men vi är för tidiga.

Blir live musik senare, men då är vi nog tillbaka i condon.

IMG_20221229_201056.jpg
IMG_20221229_201016.jpg
IMG_20221229_200502.jpg

Svärmor är inte här o brassar käket denna veckan så gårdagens lunch på Burger King, idag på Ikea.
Får styra upp något bättre imorgon, lite väl låg ribba på dessa.

BK.jpg

Ikea.jpg

/ SatanG
Håller ungarna med om att det är låg ribba?
Ungarna hemma jublar om Burger King.
Själv gillar man bättre burgare från lite bättre kvalitet restaurang men dom vill helst på Burger King...

Nu är väl hans äldste i tonnåren? Utanför Norrland har man iaf rätt stor erfaring av burger då, pizza med ;)
Ser inga småbarn på hans bilder.
Det var bilden som SanatG lade in med 4 glada små gossar med kungakronor på huvudet som smaskar i sig hamburgare på Burger King som jag åsyftade. Fattar inte vad du menar. ( Inlägg 73204)

Håller ungarna med om att det är låg ribba?
Ungarna hemma jublar om Burger King.
Själv gillar man bättre burgare från lite bättre kvalitet restaurang men dom vill helst på Burger King...

Nä ungarna gillar Burger King, även Ikeas köttbullar satt bra för dom, bara jag som vill minska på skräpmaten.

Alla kidsen är födda i Thailand, äldsta pojken är min som fyller 11 på nyårsafton.

/ SatanG

Nä ungarna gillar Burger King, även Ikeas köttbullar satt bra för dom, bara jag som vill minska på skräpmaten.

Alla kidsen är födda i Thailand, äldsta pojken är min som fyller 11 på nyårsafton.

/ SatanG
Men har dom blonda Thailändskt blod i sig? Om ingen Thai hemma så får man kanske mindre thailändsk matkultur?

Men har dom blonda Thailändskt blod i sig? Om ingen Thai hemma så får man kanske mindre thailändsk matkultur?

De blonda har helsvenska föräldrar (Småland/Göteborg)men som du säger ingen thailändsk matkultur. De pratar inte heller thailändska även om det är någon sorts thailändska på skolschemat så verkar det vara få icke-thai som lär sig det på deras skola (St Andrews).

/ SatanG

Sen köttbullar är inte skräpmat!! ;)

Håller med, generellt men nu var det på Ikea och där finns det bara skräpmat av det jag testat. Men vad kan man begära för 100 Baht :)
Köpte trots det två kg i shoppen som nödlösning att ha hemma.
Vill du käka goda köttbullar så testa Stable lodge på Sukhumvit 8, grymt bra.

/ SatanG

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar