Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Fick köpa en ny hona idag då en hade trillat av pinnen och det blev genast hångel.
20221230_101634.jpg
20221230_110155.jpg
20221230_110200.jpg
Får du avkomma efter hånglet? Det fick inte våra undulater trots en grymt stor voljär som jag byggde här utanför huset

Vad du tycker är ju egentligen irrelevant i sammanhanget om vad som räknas som livsmedel , det är defakto ett livsmedel, går ju inte att "tycka bort" så enkelt. Vatten är ett livsmedel likaså om du inte redan googlat fram det ;)
Då kan vi lägga till kokain, opium, cannabis, tobak i listan till livsmedel.
Dom kommer från växtriket och används av människor.

Till skillnad mot dig har jag egna åsikter.

Fortsätt du att tycka att alkohol är livsmedel.
Egna åsikter har du att de sen är uppåt väggarna fel tar du ingen hänsyn till. Vete är väl ett livsmedel och sen så får du fundera på vad råvaran för slutprodukten (alkohol) är. Fakta går inte att tycka bort sen att du tror att det är mina påstående drar ett löjets skimmer över dig.

Jag har läst i nån bok om Kamprad/IKEA där det stod det att IKEA var sveriges största livsmedelsexportör, en uppgift som jag inte kollade innan jag skrev den här. Aja baja Fritz, solly solly :(

Egna åsikter har du att de sen är uppåt väggarna fel tar du ingen hänsyn till. Vete är väl ett livsmedel och sen så får du fundera på vad råvaran för slutprodukten (alkohol) är. Fakta går inte att tycka bort sen att du tror att det är mina påstående drar ett löjets skimmer över dig.
Dig tar jag inte på något större allvar.
En joker som dyker upp någon enstaka gång med längre mellanrum för att tjafsa.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K