Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad jag förstått har han mest hängt i Jomtien, samma @kurant och skriver det på pattaya
Jäkligt stor skillnad mellan stor stad och en gata vid stranden.
Med tanke på var guesthouset ligger, soi honey Inn om jag inte misstar mig, och att det läxas upp BTT om hur många barer det är på soi 8,5 så tippar jag på att det är just Pattaya som det hängdes i.
Med tanke på var guesthouset ligger, soi honey Inn om jag inte misstar mig, och att det läxas upp BTT om hur många barer det är på soi 8,5 så tippar jag på att det är just Pattaya som det hängdes i.
Fick även denna gång bra performance hoppas det kan bli ett jobb på det snart bara.
Hat dokument map full med från kaptener utmärkande bra men hjälper ju inte kontot.
Nu har HR fått med då kapten även denna pushat på vill ha mig kvar, men inget är säkert, från hr.
"Du fekk veldig gode tilbakemeldinger, og eg håper vi finner en plass til deg snart hos oss"
Vad jag förstått har han mest hängt i Jomtien, samma @kurant och skriver det på pattaya
Jäkligt stor skillnad mellan stor stad och en gata vid stranden.
Vad är skillnaden mellan Pattaya och Jomtien mer än ett kort avstånd.
Ute i världen vet ingen vad Jomtien är och Pattaya är det världsberömda Sin City, Asiens Red Light District.
Ute i världen vet ingen vad Jomtien är och Pattaya är det världsberömda Sin City, Asiens Red Light District.
En jäkla skilnad ena by med smågator andra stor stad med sky skrapor. Förstår att längesen du var i Pattaya.
Jomtien är halvdankden PAttaya är väl idag 2nd största stad, bygger åt det hållet iaf
En jäkla skilnad ena by med smågator andra stor stad med sky skrapor. Förstår att längesen du var i Pattaya.
Jomtien är halvdankden PAttaya är väl idag 2nd största stad, bygger åt det hållet iaf
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.