Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Jag har precis sålt min andel i firman och jobbar nu som ”vanlig” anställd. Fyller 53 i år så gnetar på några år till sedan får jag 100% fritid. Får se vad jag hittar på.

Ligger banne mig något i det. Gjorde nästan 15 år som bilmek
tre år bilmek skolan +2 flygmek gjorde sen 10 år som mek i arbetslivet . Och sen blev det helt andra jobb inom fastighet, Men har alltid haft nytta denna tid som mek

Håller med @PanPan gött o tjöta här när man dricker i sin ensamhet :laugh2:
Fan, tror bestämt grannkärringen är bortrest :unsure:
Fast jag sitter ofta inte i min ensamhet, frugan är ju här med (hon är en människa så antar att hon räknas, fast verkar inte som det i vissa kretsar) men hon kollar Tiktok och jag TS efter några glas.
Har gått ut tillräckligt och tycker inte lika kul längre, gå ut och äta, lite vin till maten och sen hem och korka upp och köra efterfest hemma på TS är en perfekt kväll ;)
Men nu har det inte vart en droppe alkoholhaltigt för min del hemma än denna gång men frugan har druckit par öl i helgen, hon tog även par på stranden idag, ja körde.

Fast jag sitter ofta inte i min ensamhet, frugan är ju här med (hon är en människa så antar att hon räknas, fast verkar inte som det i vissa kretsar) men hon kollar Tiktok och jag TS efter några glas.
Har gått ut tillräckligt och tycker inte lika kul längre, gå ut och äta, lite vin till maten och sen hem och korka upp och köra efterfest hemma på TS är en perfekt kväll ;)
Men nu har det inte vart en droppe alkoholhaltigt för min del hemma än denna gång men frugan har druckit par öl i helgen, hon tog även par på stranden idag, ja körde.
Min fru dricker ju inte alkohol men göra mig sällskap kan hon göra :)

En sista GT nu innan det är dags att påbörja middagen. Ugnen är ju trasig men får väl fixa pommesfritten i stekpannan. Normalt äter jag inte pommes. Gillar gratäng eller vanlig kokt potatis bättre.

B786936D-D41F-4A98-B2DB-2CE8859EE872.jpeg

Bäst att jag tillägger så att inte vissa får spunk på forumet. Jag känner mig inte ensam bara för att jag spenderar en kväll hemma själv. Vet hur vissa misstolkar det man skriver.

Ok, det gör min och någon nykterist skulle jag aldrig gifta mig med, inga jag ens gillar att prata med vanligtvis ;)
Min fru är nykterist men inte som en nykterist i Sverige. Går inte att jämföra. Hon predikar aldrig för någon om vad dom skall dricka eller inte dricka. Hon är totalt likgiltig till vad folk väljer att dricka. Hon tycker helt enkelt att det smakar skit.

Min fru är nykterist men inte som en nykterist i Sverige. Går inte att jämföra. Hon predikar aldrig för någon om vad dom skall dricka eller inte dricka. Hon är totalt likgiltig till vad folk väljer att dricka. Hon tycker helt enkelt att det smakar skit.
Ja här nere bland Thai finns vettigare nykterister, dom predikar sällan och hänger med och har kul av dom man träffat.
Dom svenska brukar vara jäkligt tråkiga och inte för sällan djupt religösa ;)

Bäst att jag tillägger så att inte vissa får spunk på forumet. Jag känner mig inte ensam bara för att jag spenderar en kväll hemma själv. Vet hur vissa misstolkar det man skriver.
Men hur det än är så kan man faktiskt känna sig ensam även i Pattis har jag hört, jag känner så mycket folk så det har iofs aldrig hänt mig

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K