Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Vet inte hur jag skall tolka det inlägget. Har aldrig känt mig ensam i Pattis :)
Skulle väl vara en pik till mig för när jag satt här lite dragen och fick längtan till Sverige för lite över en månad sen och var ju efter träffade barndomspolare här nere sist.
Så skrev jag att har ju ingen direkt vänkrets här och ibland känner man sig lite ensam.
Fast då är jag inte nyckter när jag skriver nåt sånt 55555, stor vänskapskrets i Pattaya är aldrig nåt jag strävat efter.
Fast hade en liten förr i början då vi spela V75 på Lördagar men det las ner efter par år.

Efter strandhäng blir det nya Top Gun ser halva sen matpaus rester från igår ;) och sen andra halvan.
Efter det läggdags imorrn skola och efter kört ungarna så blir det att åka och göra ordning lgnhtn så mäklaren kan komma och kolla.
var ju mycket folk i stan så kanske finns marknad för uthyrning eller försäljning nu.

20230122_184908.jpg

Efter strandhäng blir det nya Top Gun ser halva sen matpaus rester från igår ;) och sen andra halvan.
Efter det läggdags imorrn skola och efter kört ungarna så blir det att åka och göra ordning lgnhtn så mäklaren kan komma och kolla.
var ju mycket folk i stan så kanske finns marknad för uthyrning eller försäljning nu.

20230122_184908.jpg
Den såg jag på vägen hem från Thailand i oktober. Helt okej rulle

Fast jag sitter ofta inte i min ensamhet, frugan är ju här med (hon är en människa så antar att hon räknas, fast verkar inte som det i vissa kretsar) men hon kollar Tiktok och jag TS efter några glas.
Har gått ut tillräckligt och tycker inte lika kul längre, gå ut och äta, lite vin till maten och sen hem och korka upp och köra efterfest hemma på TS är en perfekt kväll ;)
Men nu har det inte vart en droppe alkoholhaltigt för min del hemma än denna gång men frugan har druckit par öl i helgen, hon tog även par på stranden idag, ja körde.
De efterfesterna brukar vara roligt att vara med på :) ;)

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar
2 K