Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
För att förtydliga. I smörfrågan är jag väldigt picky. Man låter en kossa äta endast gräs. Man mjölkar kossan, låter grädden flyta upp till ytan och skimmar av den (grädde). Sedan vispar man grädden till smör. Klart. Det är smör och inget annat.
För att förtydliga. I smörfrågan är jag väldigt picky. Man låter en kossa äta endast gräs. Man mjölkar kossan, låter grädden flyta upp till ytan och skimmar av den (grädde). Sedan vispar man grädden till smör. Klart. Det är smör och inget annat.
Okej! Vi fick höra ”bra att steka i”. Då skall ni använda coccosolja som tål högra temperaturer utan att bli ohälsosamt. Vill ni ha vacker färg på maten ni steker använd smör. Behöver ni färg men också hög temp, blanda olja och smör. Rapsolja är okay. Olivolja är bäst (helst kall). Håll er från all annan olja, oftast billig.
Då skulle det ta flera dagar att handla om man läste vad allt innehöll, sen står det ju ofta en bokstav och tre siffror i innehållsförtäckningen som jag inte vet vad det är.
Då skulle det ta flera dagar att handla om man läste vad allt innehöll, sen står det ju ofta en bokstav och tre siffror i innehållsförtäckningen som jag inte vet vad det är.
Behöver jag ens svara? Nä du vet svaret. Ett djävla gift såklart. Hittar du något naturligt i innehållsförteckningen eller framställningen?
Alla dessa lätt margariner ökade på hjärtinfarktsvågen rejält.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.