Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Back too the 60's :D Var och skulle besikta frugans bil i dag och det gick bra men, datan hade pajat för dom gick inte att boka in sej som man brukar och dom fick vinka in dej för hand när det var din tur. Sen säger tjejen sitt ner och ta en kopp kaffe för det är lite mycket att skriva, så allt fick göras för hand och tog lite längre tid, men det verkade som om dom som jobbade där var lite gladare för dom fick hela tiden springa till varandra och hjälpa till. Inte kunde dom kolla om man betalt eller inte, det får dom fixa sen sa dom :D
Så ner med data på bilprovningen :laugh:

Har precis tänt första brasan för säsongen, eldar jag ett tag till så kan man blunda och låsas att man är i LOS :D

P1000114.jpg

Så nu kan snön få komma när som helst nu sitter plogen på traktorn.
Fast det gör inget om den håller sej borta.
En kanondag är det 12 gr och strålande sol
Nu blir det fika och damerna 10km sprint :thumbsup:

Ut med dig i det fina vädret i stället för att dega framför TV:n. Det hade jag gjort om vi hade haft det så. Men vi skall i alla fall hälsa på morsan i eftermiddag, hon är ganska skruttig nu tyvärr. :(

"Berralund " sa:
Ut med dig i det fina vädret i stället för att dega framför TV:n. Det hade jag gjort om vi hade haft det så. Men vi skall i alla fall hälsa på morsan i eftermiddag, hon är ganska skruttig nu tyvärr. :(
Jag hinner det med. datorn står på fast jag inte är inne :D
Ingen mening med att knäppa på och av

Jag skall i alla fall se till att få bort ungarna från TV:n nu. Det blir lätt för många timmar där, inte bra alls. Fixat nu trots protester! :police:

Innebandy turnering med Izak och hans galna gäng.... ung jävlar som skriker och slår med klubbor ,och inte kan hålla sams...... påminner lite om CM ;)

Lurar på vad man ska köpa måste väl tömma kontot innan lönen :D
Har jag inget speciellt att göra då vill jag shoppa :)

"Rolf " sa:
Lurar på vad man ska köpa måste väl tömma kontot innan lönen :D
Har jag inget speciellt att göra då vill jag shoppa :)

Skulle du mot förmågan inte lyckas med att tömma kontot, så säg bara till.
Det är ju detta man har vänner till, att hjälpas åt när man har problem. :)

Skall kolla på "Svagaste länken" på 7:an. Gillar Kajsas stil. Jag har sett den engelska varianten många gånger, programledaren där heter Anne Robinson och är en riktig satkärring där. Men det ingår väl i konceptet. :thumbsup:

"Berralund " sa:
Skall kolla på "Svagaste länken" på 7:an. Gillar Kajsas stil. Jag har sett den engelska varianten många gånger, programledaren där heter Anne Robinson och är en riktig satkärring där. Men det ingår väl i konceptet. :thumbsup:
Här blir det Brynäs- AIK

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar