Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Motor snurrar som ett "alp ur" o inget tyskt maskinljud som härleder till felkonstruktion eller annat trams i fabriks garantier...;)
Tutor monterade i blinkersspaken och oljepåfyllning i random plastslang.
Demontera hela bilen för att byta kamrem....
Det enda jag gillar med franska bilar var att dessa höll mig borta från lusten att jobba som bilmekaniker.
Citroen DS var dock en rätt kul bil.

Tutor monterade i blinkersspaken och oljepåfyllning i random plastslang.
Demontera hela bilen för att byta kamrem....
Det enda jag gillar med franska bilar var att dessa höll mig borta från lusten att jobba som bilmekaniker.
Citroen DS var dock en rätt kul bil.
Jag hittar inge tuta där...? Säker att du in't förväxlar med någe annat...? Kompressor mm...

Jag hittar inge tuta där...? Säker att du in't förväxlar med någe annat...? Kompressor mm...
Det är fransmän, man kanske har flyttat den till backspegeln eller innanför tanklocket, vad vet jag.
Polarens brorsa hade en Peugeot 406 gti. Där var tutan i blinkersspaken.
Hans bror hade inte bättre omdöme än att han skaffade en Alfa Romeo 164 med V6:a efter att innerskärmen på hans Peugeot lossnade i bra fart och låste framhjulet på E4:an

Det är fransmän, man kanske har flyttat den till backspegeln eller innanför tanklocket, vad vet jag.
Polarens brorsa hade en Peugeot 406 gti. Där var tutan i blinkersspaken.
Hans bror hade inte bättre omdöme än att han skaffade en Alfa Romeo 164 med V6:a efter att innerskärmen på hans Peugeot lossnade i bra fart och låste framhjulet på E4:an
Skämta lite, men jag må ha haft bra tur o fått köpa bil i Kiruna :angel_transparent:. Kamremsbyte gjorde Leca samt olja o allt där med(6300kr) inkl. bränslefilter på diesel.

Frugan kollat på program nu om en "superstar" som nyss dog i bröstcancer. Så fick lite panik och börjat gråta. Vi åkte till akuten här med tite tur hanske de kan ordna en bröst scanning och blodprov. I värsta fall om det visar sig vara cancer kanske vi stannar kvar här för behandling. Som sagt jag har ännu inte hört om någon som överlevt cancer i Thailand

Frugan kollat på program nu om en "superstar" som nyss dog i bröstcancer. Så fick lite panik och börjat gråta. Vi åkte till akuten här med tite tur hanske de kan ordna en bröst scanning och blodprov. I värsta fall om det visar sig vara cancer kanske vi stannar kvar här för behandling. Som sagt jag har ännu inte hört om någon som överlevt cancer i Thailand
Frugan har en kompis som överlevt.

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar