Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Står och funderar på hur jag skall svetsa hållare för torpedtuber när allt är bortskuret! Lungt, kan kopiera från T56!
Motorer skall inpassas här sa "chefen"! Två st Fraschini W18 blir det!
Förflyttat oss till ny hamn, lastning imorrn, ut en snabb sväng lossa och in o mönstra av.
Nu väntar jag på sista biffen ombord.
Sån båt som på första bilden hade varit spännande att testa, fast kan bli lite mycket man ombord, säkert upp till 100 pers.
Står och funderar på hur jag skall svetsa hållare för torpedtuber när allt är bortskuret! Lungt, kan kopiera från T56!
Motorer skall inpassas här sa "chefen"! Två st Fraschini W18 blir det!
Ja men brukar varnas när det är mycket, verkar ovanlig i Andaman, 2018 får jag upp sista varningen.
Men bättre du går till poolen kan du få 2 för 1 med..
Ja men brukar varnas när det är mycket, verkar ovanlig i Andaman, 2018 får jag upp sista varningen.
Men bättre du går till poolen kan du få 2 för 1 med..
Nu är jag tillbaka vid polen..men det blir inga 2 för 1 idag det blev alldeles för många igår fast till fullpris.
Och här är gamle mannen..har man inget hår får man ha hatt
Då har jag skickat mail och bokat en natt på sjöfartshotellet i Stockholm, blir 1 till 2 nätter där innan jag flyger hem, börjar med boka en natt tills jag vet.
Nu blir det en sväng till gymmet, sista rygg och bicepspasset ombord sen köra en sista tvätt av kläder.
Har jag missuppfattat? Inte är Portugisisk Örlogsman och kubmanet samma art. Den förre har en blåsa ovanför ytan och är synlig. Kubmaneten finns under ytan, är större och inte lika synlig. Livsfarlig!
Har jag missuppfattat? Inte är Portugisisk Örlogsman och kubmanet samma art. Den förre har en blåsa ovanför ytan och är synlig. Kubmaneten finns under ytan, är större och inte lika synlig. Livsfarlig!
Det är visst olika men som regel läggs dom i samma grupp av de flesta.
Portugisisk örlogsman är inte heller en manet utan något annat, så kallade zooider.
Kubmaneter är i många olika storlekar och är väldigt giftiga samt har en simförmåga som vanliga maneter saknar.
Lever främst i grundare tropiska vatten.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.