Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Ska ringa och boka resan till Mae Ramphueng i Mars :)
Tror jag ska överraska frugan med att uppgradera till Premium på hemresan.
Kan va skönt för det är ju alltid nattflyg :D

Åker man charter är premium väl värt pengarna. Bättre stolar, egen incheckning mm till ett överkomligt pris. Riktigt gott att sitta där faktiskt. :thumbsup:

Lite kuriosa: Senast jag åkte charter till Phuket 2008 så satt jag bredvid Ulf Elfving på nerresan. Han var mycket trevlig skall sägas! :)

"Berralund " sa:
Åker man charter är premium väl värt pengarna. Bättre stolar, egen incheckning mm till ett överkomligt pris. Riktigt gott att sitta där faktiskt. :thumbsup:

Lite kuriosa: Senast jag åkte charter till Phuket 2008 så satt jag bredvid Ulf Elfving på nerresan. Han var mycket trevlig skall sägas! :)
Jo det är han han hade sommarställe bredvid oss på Rådmansö när jag bodde där.
Jo men en uppgradering blir ju 2370:- per väg så det blir ju lite dyrare, ska höra med Peter i dag om han kan göra nå åt priset..

Fasen, då har dom höjt priset en del, har för mig att det kostade under 2000:- när jag åkte. Men det är ju några år sedan, nu flyger vi reguljärt.

"Berralund " sa:
Fasen, då har dom höjt priset en del, har för mig att det kostade under 2000:- när jag åkte. Men det är ju några år sedan, nu flyger vi reguljärt.
Nu fattar jag iten, det gör väl vi med, flyger med Thai ???

Trodde du flög med charter. Kan du uppgradera med Thai till det priset är det ju billigt. Charterbolagen har ju en premiumklass också, längst fram i bättre stolar. Det var prisvärt på den tiden. :)

"Berralund " sa:
Trodde du flög med charter. Kan du uppgradera med Thai till det priset är det ju billigt. Charterbolagen har ju en premiumklass också, längst fram i bättre stolar. Det var prisvärt på den tiden. :)
Ah det var så du trodde, nä det var länge sen vi flög charter. Men Premium tor. för två blir ju nästan 10000:- till, ja vi får se när skatteåterbäringen kommer :D

Fryser,, Nu har det dykt upp två gubbar som ska ut på taket genom mitt fönster och sätta värme i stuprören och i rännorna. JÄDRAR VAD KALLT DET BLIR :-X

På rygg i gillestugan framför sport tv'n Färjestad Växjö. Sen får vi heja lite på Malmö
som åkt till Borås :D

Tar en Whiskey mot huvudvärk och feber... Funkar inte en, så blir det fler.
Problemet lär ju återkomma i morrn med, men då ska jag "mota Olle i grind" minsann 8)

Sitter och längtar till Thailand, fick mail från mäklaren det ser ut att ordna sej så att vi kan hyra en likadan kåk nu när vi ska ner i Mars som vi senare ska köpa.
Det blir bra, då kan vi titta ut en tomt som dom kan bygga upp huset på.
Men tiden går sååå sakta

Liknande trådar

Svar
5
Visningar
2 K
Anonymius
A
M
Svar
7
Visningar